1394-03-23 08:03
4434
28
16050
یادداشتی به قلم علیرضا فرساد :

اگر احمدی نژاد را هم دستگیر کنند از قانون تبعیت خواهیم کرد و مانند بعضی ها، به دنبال فتنه نیستیم / فسادها و جنایتکاران دولت های اصلاحات و سازندگی را فراموش نکنید

مساله ای را لازم میدانم تا برای همه ی عزیزان به دلیل شفاف شدن موضوع مطرح نمایم برای ما و همه همفکران این حقیر تبعیت از قانون و ولایت اصل اول است و حتی اگر احمدی نژاد را هم دستگیر کنند از قانون تبعیت خواهیم کرد و مانند بعضی ها به دنبال فتنه نیستیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان ، "علیرضا فرساد" فعال سیاسی و فرهنگی گلستانی پیرو هجمه های جدید برخی از جریان ها به دولت های نهم و دهم طی یادداشتی که برای پایگاه خبری تحلیلی گل رامیان ارسال کرده است نوشت: مطالبی که این چند روزه در شبکه های اجتماعی و رسانه های در جهت دستگیری جناب آقای بقایی منتشر گردید بسیاری غیرمنصفانه بوده است.از برادران عزیزمان در دستگاه قضا انتظار میرفت که هنگامی که مساله ای را مطرح کردند و بازداشت جناب آقای بقایی را رسانه ای کردند دلیل آن را هم میفرمودند تا فرصت سودجویی برای بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی فراهم نشود و هر کس هر تهمت و تحلیل غیر منصفانه ای را به شخص مذکور نسبت ندهد.

مساله ای را لازم میدانم تا برای همه ی عزیزان به دلیل شفاف شدن موضوع مطرح نمایم برای ما و همه همفکران این حقیر تبعیت از قانون و ولایت اصل اول است و حتی اگر احمدی نژاد را هم دستگیر کنند از قانون تبعیت خواهیم کرد و مانند بعضی ها به دنبال فتنه نیستیم.

اما انتظار داریم همانگونه که برخورد با مسئولین دولت سابق بسیار تسریع میابد؛برخورد و رسیدگی به پرونده آقای مهدی هاشمی نیز تسریع پیدا کند تا قوه قضائیه مانند همیشه سربلند و روسفید شود.البته با وجود شخصیتی همچون آیت ا... صادق لاریجانی که همیشه نشان داده اند عدالت محوری را اصلی ترین نقطه مدیریتی خود قرار میدهند این دستگاه از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهد آمد انشاء الله.

برخی مثل اینکه فساد های مالی و وزرا و مسئولین خائن دولت های خود را فراموش کرده اند.لازم میدانم برای آن دسته از افرادی که تاریخ را یادشان رفته مجددا یادآور جنایتهای گذشته شوم.

رحیمی اگر اشتباهی کرد درون کشور ماند و از قانون تبعیت کرد و بقایی نیز اگر جرمش ثابت شود بی تردید از قانون تبعیت خواهد کرد و هر تنبیهی که برایش در نظر گرفته شود خواهد پذیرفت اما دوستان شما امروز کجا هستند.برخی از اشخاصی که در دولت های اطلاحات و سازندگی در کشور مسئولیت داشتند و امروز در رسانه های بیگانه به تبلیغ علیه نظام میپردازند به شرح ذیل است:

عطاء الله مهاجرانی: او در نخستین مجلس پس از انقلاب اسلامی نماینده شیراز در مجلس بود. در زمان نخست‌وزیری میرحسین موسوی معاون پارلمانی نخست‌وزیر بود که بعداً در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور همکاری می‌کرد. در ضمن وی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمد خاتمی بود.

مهاجرانی به دلیل اقداماتش در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با مخالفتهای زیادی همراه بود، در حالیکه کمتر از یک سال تا پایان وزارتش باقی مانده بود، استعفا داد؛ او پس از آن به عنوان رئیس مرکز گفت‏وگوی تمدن‏ها فعالیت کرد؛ اما به خاطر رسوایی‏های اخلاقی و شکایت‏های انجام گرفته از کشور گریخت.

اکبر گنجی: از حاميان خارج نشین فتنه سبز كه تا قبل از انقلاب اسلامی از فعالین خیابانی بود و بعدها با تشکیل سپاه پاسداران به آن پیوست. وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته ارتباطات است. او بعد از کنار رفتن از سپاه چند سالی رابط فرهنگی سفارت ایران در ترکیه بود. وی عضو گروه اصلاح طلبان است که با دریافت مجوز انتشار نشریه راه نو، به طور مستقیم به تخریب مبانی حکومت دینی پرداخت. وی از مخالفین ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر بود.وی پس از محاکمه و محکوم شدن آن به اقدام علیه امنیت ملی از کشور گریخت.
فریبا داوودی مهاجر:

فعال سیاسی و عضو سیاست گذاری سازمانی غیر قانونی به نام تحکیم وحدت، وی در سال 1386، به دلیل شرکت در تظاهراتی غیر قانونی به چهار سال زندان محکوم شد. وی پس از ترک ایران در پارازیت (برنامه تلویزیونی) برای نخستین بار در مقابل دوربین کشف حجاب کرد. او دلیل این تصمیم را اعتراض به فرهنگ مرد سالار عنوان کرد.وی مشاور رییس جمهور دولت اصلاحات,مشاور وزیر علوم و مشاور وزیر ارشاد دولت اصلاحات بوده است که پس از محاکمه از کشور گریخت

عیسی سحرخیز: عیسی سحر خیز مدیرکل دفتر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد دولت خاتمی بود که به دلیل همکاری در فتنه و ایجاد اختشاش در 12 تیر 88 دستگیر شد و پس از محاکمه قصد فرار از کشور را داشت که در مرزهای شمالی کشور دستگیر شد. از این رو در مصاحبه با اشپیگل می گوید: من مدام در حال فرار هستم و خانه عوض می‌کنم. تلفن موبایلم را هم بیش از یک ساعت در روز باز نمی‌گذارم تا نتوانند مرا را ردیابی کنند، اما احتمال اینکه هر لحظه مرا دستگیر کنند، وجود دارد.

اردشیر امیر ارجمند: وی مشاور حقوقی بین المللی نهاد ریاست جمهوری در دولت خاتمی بوده است. اردشیر امیر ارجمند یک روز پس از وقایع عاشورای سال 1388 در تاریخ 7 دی ماه بازداشت شد. وی بعد از بازداشت به جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی موساد و همكاری با منافقین در جریان آشوب ها اعتراف کرد. امیر ارجمند قبل از برگزار دادگاهش، موفق شد به بهانه مرخصی از زندان خارج شده و به کشور ترکیه فرار کند. وی از آنجا به فرانسه گریخت و از این كشور پناهندگی گرفت.

حال از باقی فراری های دولت آقای خاتمی میگذریم که چه جنایت هایی بر علیه امنیت ملی کردند و از این مملکت گریختند و امروز نیز در رسانه های بیگانه بر علیه کشور ما تبلیغ میکنند و اکثر وزیر یا مشاور ایشان در دولتشان بوده اند که این خود نشان از غرب زده بودن دولت اصلاحات دارد.

حال مقداری نیز به پرونده فساد های مالی در دوران سازندگی و اصلاحات اشاره خواهیم کرد تا همگان متوجه شوند که فساد مالی تنها در دولت نهم و دهم نبوده است و مقدار فساد مالی در دولت نهم و دهم با دولت های گذشته قابل مقایسه نیست.

اگر چه مفسدین اقتصادی در دولت نهم و دهم نیز همانند روز روشن است که از چه کسانی خط میگرفتند و تقدیر شده اند و با چه هدفی به کار خود ادامه میدانند.لازم میدانم توصیه نمایم که حتما عزیزان جست و جو نمایند و ببینند که جناب آقای بابک زنجانی از چه کسانی لوح تقدیر و تندیس دریافت کرده است.

حال به تعدادی از پرونده های فساد مالی دولت سازندگی و اصلاحات اشاره خواهیم کرد به شرح ذیل است:

شهرام جزایری عرب: با ایجاد رابطه بین مراکز قدرت و برخی مدیران مسئله دار در دوران اصلاحات توانست وارد فعالیت‌های اقتصادی شود.

او موفق شد قلمرو نفوذ فعالیت‌های فاسد اقتصادیش را حتی تا دفتر رئیس مجلس وقت (مهدی کروبی) و رئیس جمهور وقت (محمد خاتمی) گسترش دهد.

جزایری توانست با پرداخت پول شمار قابل توجهی از نمایندگان مجلس ششم و مدیران روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب را به موافقت با درخواست‌های خودش وادارد.

از جمله، دریافت وام ۵۰ میلیون دلاری از صندوق ضمانت صادرات – بی آن که صادراتی در میان باشد- و یا دریافت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات غیر ارزی از سیستم بانکی کشور و… او در قبال این سوء استفاده، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به رئیس وقت صندوق ضمانت صادرات دولت اصلاحات و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان دیگر به یکی از معاونان وقت وزارت بازرگانی دولت اصلاحات رشوه داده بود.

گفتنی است شهرام جزایری از مجلس ششم «کارت ۵۰۰» دریافت کرده بود که مجوز ورود به جلسات مجلس اصلاح‌طلبان بدون بازرسی بود، داده شده بود. شرکت عمران علوی یکی موسسات خیریه مولی الموحدین کرمان وابسته به مرعشی برادر زن آقای هاشمی است که شهرام جزایری عرب که با دریافت بیش از ۸۰۰ قطعه از این اراضی ارادت خود را به این مجموعه ثابت می کند.

دانشگاه هاوایی: با فروش مدارک کاغذی بی‌آزمون به مدیران دولت اصلاحات، سود هنگفتی را به دست آورده بود.در فهرست دانش‌آموختگان این دانشگاه غیرقانونی، اسامی مدیران اصلاح‌طلبی همچون مرتضی حاجی، رضا ویسه، محمد ملاکی، سیدحسن الحسینی، حسن جاهد و علی رئوف به چشم می‌خورد.

پرونده شرکت ایران مارین: سرویس نمونه‌ای از مفاسد اقتصادی و ثروت‌های بادآورده است که حاکی از غارت حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان از بیت‌المال و پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان رشوه به مسوولان میانی دولت اصلاحات است.

مدیر عامل شرکت نفتی پتروپارس: که اکنون در دولت سمت دارد – همان زمان (خرداد ۱۳۸۱) گفت:اگر ما رانتی را در دولت قرار دادیم و عده‌ای از آن رانت استفاده کردند و ثروتمند شدند، حق نداریم یقه آنها را بگیریم

آن روز سخن از واگذاری پروژه چند میلیارد دلاری به شرکت پتروپارس بدون برگزاری تشریفات قانونی مناقصه بود و هنوز دشواری‌های تحریم به اقتصاد کشور تحمیل نشده بود.

کرباسچی شهردار وقت: تهران که از حمایت آقایان خاتمی و هاشمی برخوردار بود به اتهام برداشت ۲۶۰ میلیون تومان جهت ستاد کارگزاران، ۲۵ میلیون تومان به تاجران و تقوامنش نامزدهای انتخابات مجلس، ۶۰ میلیون تومان به بهزادیان، ۸۷ میلیون تومان برای خود، خرید ۹۰ هزار دلار از حساب مدیران شهرداری و پرداخت به نماینده جمهوری‌ اسلامی در نیویورک، پرداخت ۵۰ میلیون تومان به تعدادی از مدیران شهرداری به سه‌سال زندان و ۱۰سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد او همچنین به دلیل تضییع سه و نیم میلیارد به چهار سال حبس و ۶۰ ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد.

مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار برداشت از صندوق ذخیره ارزی:طی سالهای ریاست جمهوری خاتمی مصداق بارز جارو کردن حساب ذخیره ارزی است. دولت آقای خاتمی با برداشت ۱۳۰ درصدی از این حساب رکوردار تخلف از قانون در این حوزه است.

هواپیمای چهل میلیارد تومانی از سلطان برونئی: در زمان دولت خاتمی به‌عنوان هواپیمای اختصاصی رئیس‌جمهور خریداری شد. این هواپیمای تشریفاتی از نوع ایرباس ۳۲۱ و متعلق به سال ۲۰۰۲ بود و در سال ۱۳۸۲ پس از خرید هواپیما، قرارداد تبدیل آن به هواپیمای اختصاصی با هزینه‌ای نزدیک به ۲۰ میلیون دلار یعنی نزدیک ۲۰ میلیارد تومان با شرکت “سوژرما” منعقد شد.
 
دیوان محاسبات: پس از بررسی مدیریت صنعت نفت دولت هشتم در گزارش تفریغ بودجه سال ۸۳ آخرین سال دولت خاتمی به صورت رسمی اعلام کرد بیش از ۶ میلیارد دلار درآمدهای حاصل از فروش نفت به خزانه دولت واریز نشده است، خاتمی هیچگاه به ابهاماتی که در این زمینه ایجاد شد، پاسخ نداد. دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۸۳ می‌گوید که ۱۰۲۹ دستگاه دولتی اصلاً جواب دیوان را هم نداده‌اند!

طرح اکتشاف گاز در منطقه حفاظت شده سراج: در عسلویه در حالی با پیشنهاد وزارت نفت در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۸۴ به تصویب هیات وزیران رسید که بر اساس آن دولت موظف شد پانزده هزار هکتار از اراضی بخش‌هایی از منطقه حفاظت شده سراج و نیز محدوده پیرامون آن را جهت اکتشاف گاز به وزارت نفت واگذار کند.

پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بابت خسارت وارد شده به یک شرکت پرورش میگو که در منطقه حفاظت شده سراج مجوز فعالیت داشت در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت. اما شرکت مذکور که اعضای هیات مدیره آن را افرادی چون آقایان “ک”، ” ق” و ” م” از سران حزب کارگزاران تشکیل می‌دادند، تنها چند ماه قبل و باز هم با تصویب هیات وزیران دولت اصلاحات توانسته بودند مجوز فعالیت در منطقه حفاظت شده سراج، برای پرورش میگو را دریافت کند.

در دوره تصدی ولی الله سیف بر بانک صادرات:دولت سازندگی – رئیس بانک مرکزی فعلی- اختلاسی به مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان در بانک صادرات صورت گرفت که «فاضل خداداد» را به دام مرگ کشاند.اگر یک میلیارد دلار آن روز را به ریال امروز تبدیل کنیم حدود ۳ هزار میلیارد تومان می‌شود.

احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات: به خاطر حادثه ی نیشابور و کشته شدن حدود ۴۰۰ نفر در این حادثه و هزینه‌کرد حدود ۱/۷ میلیارد تومان فقط برای افتتاح فرودگاه ناتمام امام خمینی و صرف هزینه‌های دو میلیاردی به قیمت سال ۱۳۸۲ برای دکوراسیون دفتر وزیر توسط مجلس عزل شد. میز جلسه با خبرنگاران این اتاق ۴۲ میلیون تومان، و درب اتاق پنج میلیون تومان ارزش ریالی داشته است.

ضعف عملکرد دولت خاتمی: تعلل مسئولان مربوطه در بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از میدان پارس جنوبی باعث شد کشور همسایه در این میدان به میزان قابل توجهی از ما جلوتر باشد.

در دولت هفتم و هشتم شاهد به‌کارگیری روش‌های غیر صیانتی در تولید از میادین نفتی بودیم:که این مسئله هم در قالب قراردادهای بیع متقابل انجام شد و هم به دلیل عدم تزریق گاز لازم به میادین نفتی. به خاطر عدم تزریق گاز مورد نیاز در مخازن نفتی کشور که عمدتاً در نیمه دوم عمر خود هستند حجم عظیمی از ذخائر نفت خام درجای این میدان‌ها دچار هرزروی شده‌اند که خسارت آن‌ها میلیاردی است.

در زمان وزارت زنگنه(وزیر فعلی نفت):در مخزن بزرگ نفتی پارسی به دلیل رعایت نکردن نسبت تزریق به تولید پیشنهادی، چاه‌ها دچار گاز گرفتگی و نمک اضافی شدند و افت کیفیت نفت تولیدی و نهایتاً کاهش بازیافت ثانویه و آسیب رسیدن به مخزن را بدنبال داشته است. سرانجام تنها در یک دوره به ازای ۱۵ میلیون نفت برداشت شده این مخزن حدود پنج میلیون بشکه آن بر اثر عدم تزریق گاز به هدر رفت.

قراراد دارخوین: چرا شرکت نفت در زمان دولت آقای خاتمی قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری دارخوین را با شرکت انی ایتالیا یک میلیارد دلار بستند و قرار داد ۵۰۰ میلیون دلاری سروش و نوروز را با ۵/۱ میلیارد دلار؟
 
قرارداد کرسنت: خسارت حداقل و سالیانه قرارداد کرسنت معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. م.هاشمی تنها در قرارداد کرسنت، ۸۵ میلیون دلار پورسانت گرفته است.

پرونده استات اویل: پرونده استات اویل مربوط به اتهام رشوه‌گیری از م.هاشمی است که از این شرکت نروژی مبلغ ۱٫۵ میلیون دلار آمریکا در سال برای مدت ۱۰ سال از ژوئن ۲۰۰۲ رشوه دریافت کرده است. شرکت نروژی استات اویل به دلیل پرداخت رشوه به مهدی هاشمی محکوم شد و با آن برخورد شد در حالی‌که این شرکت برای کسب منافع برای کشورش چنین رشوه‌ای را داده بود، اما در ایران با رشوه‌گیر که منافع ملی کشور را مورد هجمه قرار داده بود برخوردی نشد.

فروش گاز ایران یک چهارم قیمت به امارات: فروش گاز ایران برای مدت ۲۰ سال به قیمت 17.5 دلار (۱۴ برابر زیر قیمت جهانی) به طرف اماراتی با رشوه‌های کلان برای دلالان دولتی.

و ده ها مورد فساد دیگر در این دولت ها بوده است.حال اگر هر شخصی که انصاف را رعایت نمایند اگر دو یا سه پرونده فساد مالی در دولت اصلاحات و سازندگی را جمع بزند با تمامی فسادهای مالی دولت نهم و دهم برابری میکند.

به راحتی میتوان متوجه شد که کدام دولت به انقلاب و نظام و توسعه و پیشرفت کشور خدمات شایان تری را داشته است تنها باید از خواب بیدار شویم و مقداری تحقیق و تفحص نماییم نه بر اساس گفته ها سخنی بگوییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حرف حق

کسی نیست جلوی این ... بگیره داره گنده تر از دهنش حرف میزنه منو یاد اون جوان میندازه که ... بهش ماهی یک میلیون حقوق میداد تا کارت ملی و امضاء اش را بگیره . آقای فرساد هم همینطور بهش میگن بجای ما حرف بزن تا ما بعد حمایتت کنیم بازم ننداز چیزی از واقعیت ها کم نمیشه من تمام این مستندات را جمع میکنم روز مبادا خرجش میکنم

0
0
پاسخ
1394-03-23 09:04
همشهری

باسلام و خسته نباشید خدمت عزیزان زحمتکش سایت گلستان مافقط بعنوان یه برادر میخواستم بگم من نه به دیدگاه آقای فرساد کاری دارم و نه چیز دیگه ای فقط ایشون در حد و اندازه هایی نیستن که اینقدر شما روشون مانور میدیدن وجهه ی خوبی ندارن .

0
0
پاسخ
1394-03-23 09:49
رضا1539

احسن اقای فرساد احمدی نژاد در قلب ما جا دارد نه در.... و با این برچسب ها از قلب ما بیرون نخواهد رفت . دوستت داریم دکتر عزیز احمدی نژاد .و با تشکر ویژه از اقای فرساد از اظهارات خوب و ارزشی شان .

0
0
پاسخ
1394-03-23 10:01
حسین از فاضل آباد

با سلام خدمت شما برادر عزیزجناب فرساد جان من بگو احمدی نژاد بهت چقدر پول میده که ازش اینجوری دفاع میکنی؟احمدی نژاد مرد و تمام شد اگه فکر کردی که دوباره احمدی نژاد رای میاره کور خوندی عزیز من. از خواب غفلت بیدار شو.دلاوران دیپلماسی ما با عزت مذاکره رو پیش میبرند و قطعا به جمع بندی عالی هم خواهند رسید به کوری چشم دشمنان نظام و دولت تدبیر و امید

0
0
پاسخ
1394-03-23 10:18
Sara

درود بر گفتار نیک برادر ارجمندمخیلی چیز ها رو توی این مطلب متوجه شدم و تا حالا فکر میکردم که دولت احمدی نژاد مفسد بوده و دولت خاتمی خدمت کردند اما امروز نظرم تغییر کرد.خدا خیرت بده برادرم

0
0
پاسخ
1394-03-23 10:42
محمود

گلستان ما با احترام به نویسنده سعی کن نماینده احمدی نژادی ها را تنها به یک فرد محدود نکنی چون بین اصولگرا بودن و احمدی نژادی بودن تفاوت های راهبردی وجود دارد که این هنر این نویسنده است که بتواند این تفاوت ها را بیان کند تا نشان دهد احمدی نژاد بودن یعنی چه ؟ که در برابر رشوه ...نماینده ... سکوت می کند! و احمدی نژادی بودن چه که بعد از 6 سال تازه یکی از مفاسد مناظره های احمدی نژاد افشا می شود در حالی که تا قبل از آن اصولگرا در سکوت محض بودن دوست عزیز آقای فرساد اگر دوست داری نماینده احمدی نژادی ها باشی بسم الله ما حسود نیستیم گرچه شاید از نظر سنی سابقه کمی داشته باشی ولی سعی کن حرف های احمدی نژادی ها رو بزنی وگرنه بهتر است سکوت کنی

0
0
پاسخ
1394-03-23 15:37
سید انقلابی

طیب الله مهندس فرساد عزیزمدرود بر همه جوانان ارزشی گرگانی.درود بر گرگان و گرگانی

0
0
پاسخ
1394-03-23 16:11
محسن

داداش فازت چیه ؟ خودتم فهمیدی چی گفتی ؟ احمدی نژاد هشت سال خدمت صادقانه کرد و دو سال آخر هم به لطف بعضی از دوستان به حاشیه کشیده شد. حالا هر کس نظری داره.اگر چه من رو در رو هم با همین آقای فرساد صحبت کردم و به من گفت من احمدی نژاد رو معصوم نمیدونم اشتباه هم زیاد داشته ولی نیمه پرش بیشتر بوده.چرا ما گرگانی ها نمیتونیم ببینیم یه جوان گرگانی میتونه اینقدر خوب کار کنه بهش کمک کنیم . همیشه باید جلو پای جوان ها سنگ بندازیم.بجای اینکه خار راه جوون ها باشیم بیاین عصای دستشون باشیم و بهشون کمک کنیم

0
0
پاسخ
1394-03-23 16:31
محسن

شما چجوری فرمودی وجهه خوبی ندارن ؟؟؟!!!این بنده خدا رو که اکثر شخصیت های سیاسی گرگان تایید می کنند و بچه های مذهبی و هیئتی ها هم باهاش ارتباط نزدیک دارند و تاییدش می کنند.چشم بسته غیب گفتی ها جناب همشهری !

0
0
پاسخ
1394-03-23 16:33
محسن

برادر عزیزم آقای فرساد . با هیچ چی کار نداشته باش و به حرف یک عده حسود و کوتاه بین و فتنه گر و منافق که در گرگان مردود شدند کار نداشته باش و با قدرت به نگارش مطالبت ادامه بده .با علی در بدر بودن شرط نیست / ای برادر نهروان در پیش روستیا علی برادرم

0
0
پاسخ
1394-03-23 16:37
حرف حق واقعی

فرساد جان بدجور چشم منافقین گرگانی رو داری کور میکنی که اینجوری قاطی کردن

0
0
پاسخ
1394-03-23 16:46
taghi ahmadi

سلام آقای حرف حق بی احترامی نتیجه عکس میده.چرا مودبانه کامنت نزاریم.بالاخره ایشون هم نظر خودشو گفته دیگه.

0
0
پاسخ
1394-03-23 19:02
حرف حق واقعی

یک اصولگرای پر دل و جرات توی گرگان باشه اون هم آقای فرساده.که سفت و محکم ایستاده.خدا بهت سلامتی بده پسرم.

0
0
پاسخ
1394-03-23 19:08
رضا1539

به کوری چشم دشمنان اسلام به کوری فتنه گران احمدی نژاد برمیگرده انهایی که ادعا میکنند جواب بدندکدام دولت یاد دارید که اینقدر گرانی بی پولی افزایش قیمت بنزین اب برق گاز تلفن گازوئیل نان و.....از کجا بگم بخدا قسم درامدهای مان جواب هزینه ها را نمیدهد.؟؟؟//؟؟/؟

0
0
پاسخ
1394-03-23 20:42
ن

یکی نیست این پسره رو جمع کنه ، اگر دهانت را ببندی بهتر است ، چون فقط داری حرف ... میزنی .پیشنهاد می کنم در مورد معاونین احمدی نژاد (رحیمی - بقایی- مشایی) هم مطلب بنویسی ...... دولتی که از سه معاونش هر سه مسئله دارند که دیگه برنمیگرده . مردم هوشیارند

0
0
پاسخ
1394-03-24 04:18
تنها

اقای گلستان ما قطعا شما از بولد کردن اقای فرساد دنبال برنامه و منفعت خاص خودت هستی و دوما این بنده خدا در این حد نیست که بخواهد تحلیل سیاسی داشته باشه پیشنهاد میدم یک بیوگرافی کامل از ایشان بگذارید تا ببینم اصلا این مشتی چند سالشه ضمنا چند تا عکس با مسئولین گرفتن دلیل نمیشه که اینقدر هول زده بشین . سایتی که مردان بزرگش این بچه ها هستن معلومه چقدر فکرش بسته و کوتاههضمنا یادتون نره احمدی نژاد در دوسال اخر ریاستش اشتباهاتی هایی کرد که باعث شد دولت فخیمه و ... تضعیف امید روی کار بیاد .دلم فقط برای اقا جانم امام خامنه ای می سوزد که خیلی تنهاست البته امام زمان نائبش را تنها نمی گذارد .ضمنا اقای گلستانه شما یک مقدار از اقای استاندار هم انتقاد کنی بد نیست هر چند الان استان گلستان دچار لوئیسم شده است

0
0
پاسخ
1394-03-24 06:21
عباسی از بندگز

خدا پدر احمدی نژاد ور بیامرزه حد اقل به ما یک یارانه میداد .سهمیه بنزین میداد.شما چکار کردید؟همین ها رو هم گرفتید . من کارم آزاده زمان احمدی نژاد بازار ما شکر خدا خوب بود ولی الان بازار کساده کساده.باید شما ها رو جمع کنند که البته در سال 88 همه فتنه گرها رو جمع کردند ولی الان این آقای دکتر اومده دهن شما رو دوباره با کلیدش باز کرده .

0
0
پاسخ
1394-03-24 08:32
12

زنده باد روحانی زنده باد خاتمی

0
0
پاسخ
1394-03-24 08:42
حسین از فاضل آباد

شما هم تا میتونیین فقط از این پسره تعریف کنید معلومه خوب پول خرج میکنه که اینقدر طرفدار داره دیگه...اینقدر دستمال به دست نباشید

0
0
پاسخ
1394-03-24 13:10
آرمانگرا

احمدی نژاد مسیر امام رو ادامه داد و تا لحظه آخر در کنار ولایت ایستاد و مقاومت کرد و تبدیل به یک الگو در کل جهان شد.مطمئن باشید احمدی نژاد دوباره باز خواهد گشت و او در قلب ما جا دارد.با احترام به جناب فرساد تنها قلم در دست حامی احمدی نژاد در استان گلستان

0
0
پاسخ
1394-03-24 13:18
محمود

خوشبختانه گلستان ما در نظر بنده دخل و تصرف کردگفتم احمدی نژاد متعلق به همه است و ما حسود نیستیم ولی وقتی میخوای نماینده احمدی نژادی ها باشی باید بدونی توی این 10 سال چی برسرشون اومده بعد حرف بزنی محسن جان احمدی نژادی بودن با اصولگرایی تفاوت های فاحشی داره که این نویسنده باید این مولفه ها را بشناسه و بر انها تاکید کنه وگرنه نه نماینده احمدی نژادی هاست و نه گلستان ما حق داره اون به عنوان احمدی نژادی ها جا بزنه

0
0
پاسخ
1394-03-24 15:30
یاری

آخ بمیرم نانازی...............واقعا به قانون تمکین می کنی..............بمیرم برات.......جوون

0
0
پاسخ
1394-03-25 14:34
ali

... جان شما کی هستید!

0
0
پاسخ
1394-03-25 20:27
آرمانگرا

درود بر دکتر احمدی نژاد عزیز و همه مهدی یاوران جهان.خدماتی که احمدی نژاد به این کشور کرد هیچ کسی نکرد زنده باد بهار زنده باد احمدی نژاد و حامیانش

0
0
پاسخ
1394-03-26 05:15
بسیجی عاشورایی

اگه یک روز نوبت دادگاه احمدی نژاد برسه وحکم اونم مثل بقیه صادر بشه ونظر واقعی آقا رو درمورد الان ودوسال آخر احمدی نژاد بشنویم باز هم (برخی دوستان متعصب به شخص)اینجوری دفاع میکنن؟ببینین نظر آقا چی بوده ؟چرا دراون دوسال آخر که مجلس صبرش لبریز شده بود وچندین بار میخواست عزلش کنه ولی آقا فرمود باید این دولت تا پایان به کارش ادامه بده وپشت این جمله چه حکمتی بود خدا میدونه البته که حرفهای حکیمانه ی آقا جامع وکامله وما بعد ها متوجه میشیم که دشمن میتونست چه استفاده هایی بکنه که جلوش گرفته شد .....ادامه دارد...

0
0
پاسخ
1394-03-27 05:42
بسیجی عاشورایی

ادامه متن قبلی.....بنابراین روی شخص تاکید نکنید به دیدگاه ومکتب توجه کنید که مکتبی که صاحب نظرش اسفندیار رحیم مشایی باشه خوب نیست چون پوچ وبی اساسه . یک مذهبی وانقلابی اصیل از هر رقمش واز هرجناحی اون مکتب رو قبول نمیکنه .احمدی نژاد هم دوسال آخر مردود شد مثل مردودی موسوی وکروبی درفتنه88 پس به آقای فرساد تازه به دوران رسیده وجویای نام وبه همه مدافعان رییس جمهور سابق توصیه میکنم پشت اسم کسی وای نایستن و پشتوانه مکتب سیاسی انقلابی واجتماعی امام (ره) ودرادامه اون مقام معظم رهبری مدظله العالی باشن. رسانه ها میتونن با ابزاری که دارن افراد رو مهم جلوه بدن اما درمقام عمل مردم به این الفاظ من وشما توجه نمیکنن ونمود عینی رفتار وعملکرد شما رو میبینن پس به عمل کار برآید به سخندانی نیست به امید موفقیت وسربلندی تمام ایران وبویژه جوانان این خاک زرخیز

0
0
پاسخ
1394-03-27 05:42
وحید

شما بهتره که به جای تهمت زدن به دولت اصلاحات، فقط یه مقایسه اجمالی به وضع اقتصادی و معیشت مردم در دولت اصلاحات و دولت احمدی نژاد بیندازید شاید هم وضع معیشتی امثال شما در دولت احمدی نژاد بهتر شده

0
0
پاسخ
1394-03-27 08:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.