1401-07-01 13:03
679
0
81640
امام جمعه گرگان:

بوی توطئه می‌آید / با عوامل آشوب برخورد شود

امام جمعه گرگان گفت: امروز ۲۶۰ شبکه در دنیا به زبان فارسی برنامه می نویسند و دائما به فکر تخریب انقلاب اسلامی هستند و تحت تاثیر انها، در کف خیابان نیروی انتظامی را چاقو می‌زنند و اقدامات خارج از اعتراض است و می‌خواهند کشور را وارد آشوب کنند و این اقدامات، به بهانه آزرئه خاطری است و بوی توطئه می‌آید.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نور مفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این نماد سازمان ملل برای طرح مسائل جهانی و مسائلی که مربوط به همه کشورها می‌شود در نظر گرفته شده است.

وی افزود: رئیس جمهور وقتی در این مجمع جهانی شرکت می‌کند چند فایده دارد؛ نخست مسائل ایران در آن مجمع بیان می‌شود و نکته دوم، ملاقات هایی است که رقم می‌خورد و مسائل فی مابین کشورها خیلی روشن در آنجا بیان می‌شود و می‌تواند روابط بین المللی حل شود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: نکته سوم این است که در نیویورک ، اخباری که در آنجا مطرح می‌شود می‌تواند در دنیا منتشر شود و با توجه به اینکه استکبار جهانی به دنبال این است که مسائل کشورما را وارونه جلوه دهد، مردم دنیا از زبان رئیس جمهور با مسائل کشور ما آشنا می‌شوند و متوجه دروغ ها می‌شوند.

آیت الله نور مفیدی گفت: برای خانمی به عنوان مهسا امینی حادثه رقم خورد که همه ما را آزرده خاطر کرد و یقین داریم که خاطر رهبر انقلاب نیز از این قضیه آزرده شده است و آنچه ما می‌خواهیم این است که این قضیه دقیق و شفاف بررسی شود و اگر قصوری  و اشکالی در کار بوده بررسی شود و در معرض افکار عمومی قرار گیرد تا دیگران نتوانند مسائل ما را به سوی مسائل انحرافی ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: اعتراضاتی که مردم داشتند به واسطه این آزرده خاطری بود؛ اما وقتی به حوادث نگاه می‌کنیم این مسائلی که کف خیابان رقم خورده، صرفا اعتراض نبوده و اینها حکایت از مسائل پشت پرده داردو این اعتراض نیست؛ چون در اعتراض انسان حرفش را می‌زند و این اشکال ندارد و کسی با آن مخالف نیست.

وی ادامه داد: اما روال این جریان به شکل دیگری بوده و اعتراض و نقد از نظر حقوقی، آتش زدن خودرو، بانک و دستبرد به مغازه‌ها، خارج از مسئله اعتراض است و حکایت از مسائل پشت پرده دارد.

امام جمعه گرگان گفت: امروز ۲۶۰ شبکه در دنیا  به زبان فارسی برنامه می نویسند و دائما به فکر تخریب انقلاب اسلامی هستند و تحت تاثیر انها، در کف خیابان نیروی انتظامی را چاقو می‌زنند و اقدامات خارج از اعتراض است و می‌خواهند کشور را وارد آشوب کنند و این اقدامات، به بهانه آزرئه خاطری است و بوی توطئه می‌آید و توصیه می‌کنیم جوانان عزیزمان وارد این ماجرا نشوند و این ماجرا اعتراض نیست و آشوب و بهم ریختن کشور است و تاکید  ما به فرزندان عزیزمان این است که در این مسائل ورود پیدا نکند و با آنهایی که عامل اصلی هستند برخورد شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.