1403-05-29 09:22
139
0
91094
فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد:

بسیج و سپاه در کنار دولت برای حل مشکلات مردم

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برای سپاه و بسیج دولت‌ها تفاوتی ندارد و امروز نیز به آقای پزشکیان کمک خواهیم کرد و تمام‌قد در کنار دولت برای کمک به مردم ایستاده‌ایم.

 سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: رسانه‌های جریان انقلاب در برابر امپراتوری رسانه‌ای کار سختی در پیش دارند و دیگر زمان آن گذشته که حکومت‌ها با جنگ سرنگون شوند و کشورها با جنگ، تحریم و فشارهای سیاسی تلاش می‌کنند اهداف خود را در دیگر کشورها دنبال کنند؛ ولی امروز از طریق رسانه این مسائل پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز از طریق رسانه بدون هزینه جنگ استعمار حکومت‌ها را سرنگون می‌کند و این مهم نقش رسانه را نشان می‌دهد و دوستداران انقلاب اسلامی و ایران اسلامی باید مراقبت باشند که مطالب آن‌ها در فضای مجازی به اهداف دشمن کمک نکند.

ملک‌شاهکوهی یادآور شد: شاهد آن بودیم که در فتنه ۸۸ دشمن به میدان نیامد و از طریق فضای مجازی کشور را سه ماه درگیر کرد، متأسفانه کسانی به اسم انقلاب و دوستداران انقلاب نیز ته دل مردم را خالی می‌کردند، ما انتظار داریم واقعیت‌ها گفته شود؛ ولی حقیقت‌ها را باید دریابیم و تبیین مسائل به‌درستی و با بیان دستاورد به مردم بیان کنیم.

وی افزود: امروز نیز بحث انتقال دولت است و انتظار ما این است که مسئولان پای‌کار باشند و تا آخرین لحظه به مردم خدمت کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برای مجموعه سپاه و بسیج دولت‌ها تفاوتی ندارند، افزود: مواظبت از سپاه و بسیج اولویت ما است، حاضرم سرم برود؛ ولی آبروی سپاه و بسیج خرج نشود و روی این مسئله بسیار حساس هستم.

ملک‌شاهکوهی افزود: سپاه در تمامی برنامه‌ها سربلند بوده و به وظیفه خود عملکرد و برای سپاه و بسیج دولت‌ها تفاوتی ندارد و امروز نیز به آقای پزشکیان کمک خواهیم کرد و تمام‌قد در کنار دولت برای کمک به مردم ایستادیم سپاه گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب اسلامی است و رهبر انقلاب اسلامی تأکید کرد که به دولت کمک کنید و ما نیز پای‌کار خواهیم بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.