1401-07-01 12:04
398
0
81639
تحلیلگر مسائل سیاسی گلستان:

برخی از سلبریتی ها و ورشکستگان سیاسی باید پاسخگو باشند/ قوه قضاییه مماشات را کنار بگذارد

کریمی گفت: آن کسانی که عامل این شرایط شدند و این بستر را فراهم کردند و حرف هایی زدند که این جوانان را احساسی کردند و به میدان آمدند باید پاسخگو باشد چه سلیبرتی ها و چه ورشکستگان سیاسی باید پاسخ ملت ایران را بدهند و قوه قضائیه بعد از آرامشی که شکل می گیرد باید به سراغ این افراد برود و در قبال خون های ریخته شده و اموال که آسیب دیده در سال فتنه 88 و دیگر اقدامات، باید این ملاحضات کنار گذاشته شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی گلستان در گفتگو با خبرنگار گلستان ما؛ گفت: حسین کریمی اول در گفتگو با گلستان ما گفت: دشمن در بحث مقابله با انقلاب اسلامی با توجه پیشرفت هایی که انقلاب اسلامی داشته است تلاش می کند که این انقلاب اسلامی را به چالش رو به رو کند.

تحلیلگر مسائل سیاسی گلستان  ادامه داد: این دشمن زخم خورده است و نمی تواند تحمل کند که ایران قدرتمند در صحنه بین الملل و راهبردی به عنوان یک عنصر قدرت در معادلات بین المللی ایفاء نقش کند.

کریمی اول یادآور شد: دشمن از هر طریقی به دنبال چالش کشیدن جمهوری اسلامی است و در مسئله مرگ خانم امینی همه ملت ایران متاثر شدند ولی حوادث مختلفی از این گونه در سراسر دنیا به وجود می آید اما وقتی این موضوع اینقدر در شبکه مجازی و معاند مورد توجه قرار می گیرد و رمز رسانه معاند می شود باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید بیندشیم چرا وقتی ابعاد یک موضوعی که هنوز کامل مشخص نیست دشمن براساس یک سناریوی از قبل طراحی شده مورد هجمه رسانه ای قرار می دهد، معاندین به نظام بسیج می شوند که انقلاب اسلامی را دچار حادثه کنند، اینها زخم خورده هستند و می خواهند بگویند که در برابر انقلاب ایستادند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حربه دشمن با شکست روبه رو شده است، افزود: برخی ناشیانه تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و همراه با معاندین نمادهای فکری و اندیشه‌ای ملت ایران و مسلمانان را مورد هجمه قرار دادند، آتش زدن قرآن و درآوردن روسری که نماد یک اعتقاد و اندیشه ملت است مورد هتک حرمت قرار گرفت.

کریمی اول گفت: دشمنان در برابر انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی ایستادند شما حاضر هستید که به همه آن چیزی که اعتقاد داریم حمله کنید و قطعا ملت مسلمان ایران همراهی نمی کند و در برابر این حرکت ایست می کند و می داند مرز کفر و شرک است.

وی تاکید کرد: برای این نمادها ملت خون دادند و جان دادند و 230 هزار شهید تقدیم کردیم و واقعیت این است که درست است که باید آمادگی در ملت باشد و انسجام شکل بگیرد ولی این حرکات نمی تواند انقلاب اسلامی را دچار چالش کند و ملت ایران در امروز جواب دندان شکنی را به خود فروختگان و شبکه های معاند خواهند داد.

کریمی تصریح کرد: آن کسانی که عامل این شرایط شدند و این بستر را فراهم کردند و حرف هایی زدند که این جوانان را احساسی کردند و به میدان آمدند باید پاسخگو باشد چه سلیبرتی ها و چه ورشکستگان سیاسی باید پاسخ ملت ایران را بدهند و قوه قضائیه بعد از آرامشی که شکل می گیرد باید به سراغ این افراد برود و در قبال خون های ریخته شده و اموال که آسیب دیده در سال فتنه 88 و دیگر اقدامات، باید این ملاحضات کنار گذاشته شود.

تحلیلگر سیاسی گفت: کسانی که به تحریک این افراد انسان ها را به خیابان ها اوردند به ارزش های اسلامی ما توهین کردند باید از این موضوع به آسانی عبور نکنیم و امروز یک کشور قدرتمند هستیم و رئیس جمهور ما در سازمان ملل سخنرانی می کند و عکس شهید سلیمانی را که باعث افتخار ما است بلند می کند و با قدرت و صلابت نشان می دهد.

وی درپایان تاکید کرد: حضور ایران در معاهده های مختلف نشانه قدرت ایران است و این حرکات موزیانه نمی تواند انقلاب اسلامی را دچار چالش کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.