1399-10-19 18:26
632
0
72536
امام جمعه کلاله:

برخی از توبه دشمنان سخن می گویند/ مذاکره با امریکا بدون پیش شرط انها، خوش خیالی است

امام جمعه کلاله گفت: از سرگیری غنی سازی ۲۰ درصد ایستادگی با صلابت در مقابل دشمنان محسوب می شود و این در حالی است که درچهلم شهید فخری زاده، هنوز برخی چشمشان به غرب است و برخی نیز از توبه دشمن سخن می گویند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله درخطبه های این هفته نماز جمعه کلاله با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی به نقش "صدقه" در مسیر زندگی دنیوی و اخروی انسان پرداخت و گفت: ره توشه ای که می تواند انسان را از گردنه های سخت در دنیا و آخرت نجات دهد"صدقه" است.

وی افزود: صدقه انسان را پاک می کند و آدمی را از بسیاری بلایا نجات می دهد.

امام جمعه کلاله گفت: صدقات ارزشی در سطح عباداتی مثل نماز دارد؛ چرا که این صدقات را ابتدا دست خدا می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی در ادامه اظهار داشت: بخشش صدقات باید بدون منت باشد؛ چرا که اگر با منت باشد؛ ارزشی ندارد و باید حرمت گیرنده را نیز حفظ کرد.

امام جمعه کلاله با گرامیداشت یاد علامه مصباح یزدی گفت: وی ویژگی های برجسته داشت علامه مصباح یزدی عمار انقلاب و با بصیرت بود و با منطق و استدلال به نبرد با نیروهای پیاده دشمن می رفت و در تبیین و صیانت از اسلام و ولایت فقیه تلاش های فراوانی کرد. تفکر مصباح پشتوانه عملی و نظری امروز جامعه انقلابی ما است که باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: جریانی که مدعی  خط امام بودند با وی تقابل داشتند. مصباح حکیم و نوری برای انقلابیون بود.

امام جمعه گفت: از سرگیری غنی سازی ۲۰ درصد ایستادگی با صلابت در مقابل دشمنان محسوب می شود و این در حالی است که درچهلم شهید فخری زاده، هنوز برخی چشمشان به غرب است و برخی نیز از توبه دشمن سخن می گویند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی  تاکید کرد: آمریکا به سمت غرق شدن می رود و ما نشانه های آنرا مشاهده می کنیم؛ لذا جایی برای مذاکره هسته ای باقی نمانده و ما نباید از مذاکره با دشمنان آدم خوار و طرفداران جنگ و کشتار سخن بگوییم.

وی گفت: بازگشت بایدن بدون شرط به برجام توهم و خوش خیالی است؛ چرا که مشاورانش شروط را اعلام کرده اند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه ما در تولید بنزین و تولید اورانیوم ۲۰ درصد توانایی خود را نشان دادیم و این یعنی اقتدار، افزود: حال که هیمنه امریکا شکسته، نباید ضعف نشان دهیم و باید اقتدار  داشته باشیم. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.