1400-03-28 08:09
684
0
75038
دادستان مرکز گلستان:

حضور مردم دشمنان را نا امید می کند/فردی را انتخاب کنیم که با توان داخلی بتواند مشکلات را حل کند

حجت الاسلام سیدحسینی گفت: همه گروهای معاند متحد شدند و یک چیز را میخواهند تا مردم را منصرف کنند ولی مردم باید بدانند که با حضور خود دشمنان را ناامید کنند وچه بسا شرکت نکردن گناه کبیره باشد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی در در حاشیه اخذ رای در گرگان اظهارکرد:  امروز روز سرنوشت ساز است و مردم حماسه افرین باید مشتی بردهن یاوه گویان بزنند و همه باید در اولین فرصت در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: تاکنون هیچ تخلفی از نامزدهای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری گزارش نشده اس  و همه  دادستان ها و قضات کشیک در این عرصه فعال هستند. زمان تبلیغات تمام شده و الان میطلبد مردم با آگاهی انتخاب درست داشته باشند.

دادستان گرگان درخصوص اهمیت حضور مردم، متذکرشد: همه گروهای معاند متحد شدند و یک چیز را میخواهند تا مردم را منصرف کنند ولی مردم باید بدانند که با حضور خود دشمنان را ناامید کنند وچه بسا شرکت نکردن گناه کبیره باشد.

سیدحسینی ادامه داد: انتخابات ها خصوصا انتخاب ریاست جمهوری  درچندین سال برسرنوشت مردم تاثیر گذار است و خضوصا که الان که با مشکلات اقتصادی مواجهیم باید فردی را انتخاب کنیم که با توان داخلی بتواند مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.