1402-02-24 08:31
808
0
84955
با اشراف اطلاعاتی پلیس؛

طمع‌کاران 50 میلیارد ریالی به دام افتادند

فرمانده انتظامی گلستان از رهایی گروگان میانسال ساکن یکی از روستاهای شهرستان گرگان از دست آدم ربایان پس از ۷۸ روز خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سعید دادگر در خصوص گروگان‌گیری مرد میانسال ساکن یکی از روستاهای شهرستان گرگان اظهار کرد: آدم‌ربایان که چهار فرد جوان هستند ۶ اسفند ماه سال گذشته با انگیزه دریافت ۵۰ میلیارد ریال پول نقد از خانواده گروگان او را ربودند.

وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه دریافت گزارش مفقودی و گروگانگیری، مأموران انتظامی کار خود را آغاز کردند، ادامه داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی محل زندانی شدن گروگان را در استانی دیگری شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تأکید بر اینکه سرانجام با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی پلیس محل نگهداری فرد ربوده شده در زیرزمینی در حاشیه شهرستان شهریار شناسایی شد، افزود: پلیس در عملیاتی غافلگیرانه فرد گروگان را پس از ۷۸ روز آزاد و همه گروگانگیران را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی کرد.

وی از شادی مردم و خانواده فرد آزاد شده پس از اقدام پلیس استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در استقبال از فرد رها شده از دست گروگانگیران، صدها نفر از شهروندان گرگان و اهالی روستای محل سکونت وی ضمن تجمع با ابراز شادمانی از اشراف اطلاعاتی و عملیاتی عوامل انتظامی گلستان تقدیر کردند.

سردار دادگر با اشاره به اینکه این شادمانی مختص به شهروندان نبود، تصریح کرد: مسئولان استانی و محلی نیز با ابراز رضایت از اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در شناسایی و دستگیری متهمان و آزادی فرد ربوده شده اقتدار پلیس جمهوری اسلامی ایران را زبانزد همگان دانسته و پیام‌های تقدیر خود را ارسال کردند.

این مقام انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و هنجارشکنان در جامعه را از وظایف ذاتی پلیس دانست و اضافه کرد: این خادمان جان برکف همیشه و در همه برهه های زمانی همراه مردم عزیز ایران اسلامی بوده و در کنار آنها نیز خواهند ماند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.