1403-02-06 10:27
155
0
89728
مدیرکل حمل و نقل و راهداری گلستان:

راه موقت روستای سیدکلاته به‌زودی ایجاد می‌شود + فیلم

مدیرکل حمل و نقل و راهداری گلستان گفت: سیلاب پل روستایی سیدکلاته رامیان را تخریب کرد و در حال حاضر عبور مرور برای موتورسیکلت و عابر پیاده فراهم است و پس از فروکش کردن سیلاب راه موقت ایجاد خواهیم کرد.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار حوادث پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان گلستان باز است و تردد روان و ایمن در سطح جاده‌های استان گلستان را شاهد هستیم.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری گلستان ادامه داد: البته راه روستایی سیدکلاته رامیان به دلیل تخریب پل مسدود است و تنها تردد برای عبور و مرور موتورسیکلت و عابران پیاده از پل انجام می‌شود و عبور و مرور خودروها با توجه به اینکه سطح آب بالا است ممکن نیست و باید منتظر فروکش کردن آب باشیم تا بتوانیم ماشین آلات راهداری را در آن مکان مستقر کنیم.

مصدقی یادآور شد: در ۱۲ شهرستان استان گلستان سیلاب داشتیم و محورهای اصلی و فرعی زیادی در سطح استان دچار آبگرفتگی شده بودند و پل قره‌تپه، جاده یساقی به بندرترکمن، پل برادران و محمدآباد جاده بندرترکمن به بندرگز، پل‌های چشملی و عرب‌اراجی در حوزه مراوه‌تپه، فارسیان، محور خوش ییلاق، دهنه محمد آباد و زرین گل، محور بایلر و مسیر بی‌بی‌شیروان، خالد نبی به گچ‌سو، قلی‌تپه به دوزین و حوزه کردکوی به سمت درازنو و یامپی حوزه آق‌قلا دچار سیلاب شدند  و همچنین در محور توسکستان برف بی‌سابقه ۳۰ سانتی داشتیم که شن و نمک پاشی انجام شده است.
وی افزود: رانندگان جانب اعتیاد را با توجه به رسوبات ناشی از سیلاب رعایت کنند.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری گلستان متذکر شد: در یکی دو روز آینده راه موقتی نیز ایجاد خواهیم کرد تا مشکل راه روستایی سیدکلاته برطرف شود.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.