1402-03-09 18:45
476
0
85144
آیا نمایندگان مجلس از مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه خود خبر دارند؟

گلایه کشاورزان غرب گلستان از نرخ کرایه حمل محصولات

کرایه‌های سر به فلک کشیده حمل بار کلزا و گندم از سوی رانندگان تراکتور موجب نارضایتی کشاورزان سختکوش روستاهای غرب استان شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، طی گزارشات رسیده به این رسانه مردمی از سوی بعضی کشاورزان بابت کرایه‌های نامتعارف رانندگان تراکتور، کامیون جهت حمل بار کلزا و گندم گلایه‌مند هستند.

کشاورزان از سوی دیگر خرید گندم توسط دولت کیلویی ١۵تومان را اجحاف بزرگی در حق یک کشاورز دانسته که با این قیمت پائین کمر کشاورزان را شکسته و دیگر هیچ انگیزه‌ای برای آینده، کاشت گندم وجود ندارد.

استانی که خود دومین تامین‌کننده گندم کشور محسوب می‌شود، اما کشاورزان زحمتکش گلستانی با سختی فراوان و هزینه‌های هنگفت سم، کود، بذر و... مواجه هستند که گویا دولت چتر حمایتی خود را از روی دوش کشاورز برداشته است.

حال جای سوال است، نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان... در دفاع از کشاورزان حوزه انتخابیه خود چه اقداماتی انجام داده‌اند که باید شاهد یکسری شاخص‌های مثبت باشیم ولی گویا همچنان شاخص‌های منفی در حوزه کشاورزی در سطح استان وجود دارد.

این انتظار می‌رود، نمایندگان مردم حتما در دفاع از کشاورزان حوزه انتخابیه خود بار دیگر از دولت بخواهند قیمت خرید گندم بازنگری شود.

لازم بذکر است، دستگاه‌های نظارتی نسبت به کرایه‌های نامتعارف رانندگان تراکتور هر چه زودتر اقدام کنند تا دیگر شاهد مشکلات مشابه در حوزه حمل بار گندم و کلزا و.... با هزینه‌های سرسام آور مواجه نباشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.