1403-08-03 10:05
30
0
91854
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان:

صنعت مرغ گلستان بسیار شکننده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: صنعت مرغ گلستان امروز بسیار شکننده است و دولتمردان به مصائب این بخش توجه کنند.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ امیر یوسفی در هشتاد و هفتمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: در دو روز گذشته رئیس‌جمهور و وزیر صمت به مناسبت روز صادرات مهمان تجار بودند و رئیس‌جمهور تأکید داشتند که مشکلات موجود به دلیل تصمیم‌گیری‌های غلط است و اگر این مشکلات در حوزه تولید حل نشود مشکلات سایر بخش‌ها نیز حل نخواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد: ناترازی برق و ناترازی بانک‌ها و قطعی گاز در آینده نزدیک به تولیدکنندگان فشار می‌آورد و باید برای این مسائل برنامه‌ریزی شود.

یوسفی بیان کرد: انتظار ما این است که قوای محترم با بخش خصوصی مشورت کنند و مطمئن هستیم از این طریق بهترین تصمیم گرفته می‌شود، استان گلستان ظرفیت زیادی در تولید دارد و باید به توسعه آن کمک کنیم.

وی بیان کرد: امروز کشاورزی، صنعت و گردشگری استان نیاز به توجه دارد، صنعت مرغ گلستان امروز بسیار شکننده است و افتخار داریم بزرگ‌ترین تولیدکننده مرغ در کشور هستیم و شاهد افزایش تولید مرغ در کشور بودیم؛ اما باید دولتمردان به مصائب این بخش توجه کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان یادآور شد: اختلافات بین دستگاهی و مشکلات در زیرساخت‌های منطقه آزاد مانع سرمایه‌گذاری در استان است و انتظار داریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.