1402-03-07 08:41
629
0
85112
با همراهی استان‌های همجوار با گلستان:

تلاش برای اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم قوت گرفت

استاندار گلستان حمایت از کشاورزان را اولویتی مهم خواند و گفت: برای اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم به بالاترین سطح ممکن تلاش می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در نشست با تشکل سیاسی و صنفی خانه کشاورز اظهار کرد: برای حق کشاورزان مطالبه‌گر هستیم و پیگیری لازم را جهت احقاق حقوق آنان خواهیم داشت.

وی اقدامات بانک‌های استان را فراتر از منابع آنها عنوان کرد و افزود: در گذشته تمرکز گرایی در توزیع اعتبارات مورد توجه بود اما در دولت سیزدهم تلاش ما تمرکززدایی و توجه به شهرستان‌های محروم است و بر این اساس بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در شهرستان مراوه‌تپه صورت گرفته است.

استاندار با اشاره به اینکه تعیین تکلیف تمام تسهیلات توزیعی در سطح شهرستان‌ها به عهده فرمانداران گذاشته شده است، گفت: حمایت ویژه‌ای از کشاورزان داشته‌ایم و تلاش داریم با همراهی دیگر استان‌های گندمکار قیمت خرید تضمینی گندم را همچون سال گذشته به بالاترین سطح ممکن برسانی.م

زنگانه بیان کرد: پیگیر خواسته‌های پنبه کاران هستیم و برای علاج بخشی سد وشمگیر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان مصوبه داشتیم که تاکنون قریب به ۷۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.