1401-02-03 08:51
346
0
79679
امام جمعه گالیکش؛

چالش‌های اقتصادی دهه‌ گذشته را گردن دولت سیزدهم نیاندازیم

سید محمد دلبری گفت: دور از انصاف است که همه‌ی چالش های اقتصادی یک دهه‌ی گذشته را گردن دولت سیزدهم بیاندازیم و انتظار داشته باشیم ظرف ۶ ماه مشکلات موروث ۸ ساله برطرف شود، بدیهی است که باید به دولتمردانمان فرصت بدهیم تا برنامه هایشان را اجرایی کنند .

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید محمد دلبری با تسلیت شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) اظهار کرد: دو تا از امانت های بزرگ پیامبر خدا قرآن مجید و عترت و اهل بیت پاک آن حضرت هستند.

وی گفت: انسان ها باید تشنه و طالب شب قدر باشند و بفهمند که ماه رمضانی است، روزه و شب قدری است، تا بتوانند از تمام فیوضات شب های قدر استفاده کنند.
سید محمد دلبری افزود: در شب قدر ما باید دهانه قلب و دل خودمان را باز کنیم تا بتوانیم از دریای زلال شب قدر حض و بهره لازم را ببریم و بزرگترین تاجی که در ماه رمضان بر سر ما می گذارند تاج درک شب قدر است.
حجت الاسلام دلبری گفت: ما نیاز به مقدراتی داریم که هم حاوی خیر دنیا و آخرت باشد و هم باعث شادی و آرامش برای انسان ها باشد.
امام جمعه گالیکش گفت: اخیرا دیدیم که در برخی از کشور های غربی به مقام شامخ و مقدس قرآن مجید اهانت کردند، همه‌ی مسلمانان جهان، ملت مسلمان ایران اسلامی، حوزه های علمیه، مراجع عظام، حکومت جمهوری اسلامی و پایه گذاران نظام در همه‌ی سطوح، نخبگان ایرانی از هر دین و مذهب این حرکت زشت را محکوم میکنند.
طیب جمعه گالیکش گفت: اگر نگاهی به شرایط منطقه خصوصا فلسطین و حوادثی که در کرانه غربی رود اردن و غزه در حال وقوع است بیاندازیم به جایگاه واقعی نیروهای مقاومت و ترسی که دشمنان به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی از آنها و انتفاضه جدید آنها دارند پی می بریم و کشور های بدبختی که به دنبال عادی سازی روابط با این غده سرطانی بودند هم بدبخت تر شدند.
وی افزود: باید مراقب باشیم دشمنان نمی خواهند راهپیمایی روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار بشود، فریب وعده وعید های آنها و نوکران داخلی آنها را نخوریم و به وظیفه خودمان به نحو احسن عمل کنیم، اینها خیلی بدبختند و نمی دانند ملت بزرگ ایران اسلامی و همه‌ی مسلمانان جهان امسال هم با تمام توانشان در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به میدان می آیند و جواب محکم و دندان شکن خواهند داد.
حجت الاسلام دلبری خاطرنشان کرد: ائمه جمعه حامی هیچ دولتی از اول انقلاب نبوده و نیستند و نگاه به عملکرد آنها و فرمایشات مقام معظم رهبری و سخنانی که راجع به دولتمردان مختلف بیان کرده اند ملاک و معیار است، اخیرا در بیانات حضرت آقا رضایت نسبی را از دولت آقای رئیسی دیدیم و شنیدیم و بر همین مبنا عرض میکنم دور از انصاف است که همه‌ی چالش های اقتصادی یک دهه‌ی گذشته را گردن دولت سیزدهم بیاندازیم و انتظار داشته باشیم ظرف ۶ ماه مشکلات موروث ۸ ساله برطرف بشود، بدیهی است که باید به دولتمردانمان فرصت بدهیم تا برنامه هایشان را اجرایی کنند .
دلبری بیان داشت: در ماه های گذشته دولت بودجه ای اقتصاد را مدیریت کرده که دخل و خرج آن بر اساس منویات دولت سابق طرح ریزی شده است، وقتی میتوان قضاوت صحیحی از عملکرد دولت سیزدهم داشت که با مدیریت و برنامه ریزی خودش بودجه را به عنوان زیر بنایی ترین سند اقتصادی سالانه تدوین و اجرایی کند.  
وی اضافه کرد: دولت قبلی علاوه بر اینکه همه فتنه گران را با خودش همراه کرده بود، همه‌ی آنها را در اواخر دولتش سر کار گذاشت در سراسر کشور و امروزه همین ها هستند که شیطنت میکنند، لذا درخواست همه‌ی من و شما از ریاست محترم جمهور این است هر چه زودتر تکلیف اینها را مشخص کند .
 
IMG_0153.JPG
IMG_0149.JPG
IMG_0151.JPG
IMG_0157.JPG
IMG_0182.JPG
IMG_0188.JPG
IMG_0190.JPG
IMG_0196.JPG
IMG_0209.JPG
IMG_0218.JPG
IMG_0215.JPG
IMG_0201.JPG
IMG_0178.JPG
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.