1401-02-09 08:12
359
0
79773
نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس مطرح کرد؛

منتظری: زبونی و ناتوانی اسراییل برای همگان آشکار شد/ سنگدوینی: جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود، گفت: زبونی و ناتوانی اسراییل برای همگان آشکار شد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: بعد از حدود ۶۰ سال است مقاومت دست خالی فلسطینیان شاهد قدرت نمایی گروه های مقاومت در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: روز شمار انحلال و اضمحلال رژم صهیونیستی شروع شده و ان شالله این رژیم غاصب در دریای خروشان جبهه مقاومت غرق خواهد شد.

وی افزود: در عملیاتهای اخیر گروه های مقاومت  گنبد آهنینی که اسراییل برای محافظت به دور خود کشید به سخره گرفته شد و زبونی و ناتوانی آنها را در سطح بین المللی آشکار شد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسراییل با دمیدن آتش فتنه و اختلاف بین امت اسلام سعی در ایجاد فتنه در ممالک اسلامی را دارد و بسیاری از ترورها و تنشها نیز حاصل همین فعالیت های خبیثان است.

وی با اشاره به اینکه وحدت مسلمانان نقشه های شوم دشمن را خنثی می‌کند، افزود: امام خمینی با نامگذاری روز قدس زمینه ایجاد اتحاد بین امت های اسلامی را فراهم کرد.


سنگدوینی: جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از همگان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: جبهه مقاومت با راهپیمایی باشکوه روز قدس تقویت می‌شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: فریاد دادخواهی و حمایت از فلسطین بلند است و این فریاد تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

وی گفت: حمایت از مردم فلسطین یعنی دفاع از مظلوم در مقابل مستکبران و امام راحل با نامگذاری اخرین جمعه ماه رمضان نگذاشتند این مسئله فراموش شود.

نماینده گرگان و اق قلا ادامه داد: بعد از دوسال راهپیمای یمجازی و خودوریی مردم امسال همانند گذشته با حضور میدانی خود این وظیفه دینی و شرعی خود را به پا خواهند داشت.

وی افزود: جنگهایی که امروزه در جهان اتفاق افتاده موید این مسئله است که تنها راه نجات و پیروزی مقاومت و افزایش توان بازدارنگی در مقابل دشمن است و در قضیه فلسطین هرجا که مقاومت بود به پیشرفت دست یافتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.