1400-12-19 05:14
566
0
79048
واحدهای فرهنگیان گلستان دهه فجر ۱۴۰۱ تحویل می‌شود؛

گام نخست برای خانه‌دار شدن فرهنگیان گلستانی/ ساخت مسکن برای ۵۰۰ فرهنگی آغاز شد

ساخت مسکن برای ۵۰۰ متقاضی فرهنگی در روستاهای گلستان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شده و این نخستین گام برای خانه‌دار شدن خانواده بزرگ فرهنگیان استان است.

به گزارش گلستان ما، مجموعه انقلابی بنیاد ساخت خانه برای اقشار مختلف مردم را از تقاضامحوری خارج کرده و دیگر منتظر نمی‌ماند تا متقاضی برای ساخت مسکن به این مجموعه مراجعه کند؛ این بنیاد پا را فراتر گذاشته و در قالب تفاهم نامه‌های مختلف، اقدام به تسهیل شرایط برای خانه‌ دار شدن اقشار مختلف کرده است.

در گام نخست بنیادمسکن گلستان ۲۸ تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف از سپاه نینوا گرفته تا اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاداسلامی، آموزش و پرورش و غیره منعقد کرده است.

هدف از امضای این تفاهم نامه‌ها تسهیل شرایط برای صاحب خانه شدن کسانی است که سال‌هاست که در انتظار خرید یا ساخت مسکن هستند.

یکی از تفاهم نامه‌هایی که کار اجرایی آن هم آغاز شده بین بنیادمسکن و آموزش و پرورش استان است. اداره کل آموزش و پرورش در قالب این تفاهم نامه مدارس و اراضی که بلااستفاده دارد را برای ساخت مسکن در اختیار بنیاد قرار می‌دهد و مجموعه بنیادمسکن نیز در این عرصه‌ها با اولویت تأمین مسکن برای فرهنگیان، اقدام به ساخت مسکن می‌کند.

از زمان انعقاد تفاهم نامه بین دو دستگاه تا کنون حدود یکهزار نفر از فرهنگیان متقاضی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار بودند که در گام نخست و با حضور وزیر راه و شهرسازی، ساخت مسکن برای ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان آغاز شد.

ساخت این واحدهای مسکونی در جریان سفر رئیس و هیئت وزیران دولت سیزدهم به گلستان و با حضور مهندس رستم قاسمی، به صورت متمرکز در روستای نصرآباد شهر گرگان شروع شده است.

مهندس حسینی، مدیرکل بنیادمسکن گلستان ابراز امیدواری کرد این واحدها در ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۱ تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.