1400-12-13 05:37
840
0
78932
امیدواری مردم گلستان به شانزدهمین سفر رئیسی؛

رئیسی به ارثیه نحس ناکارآمدی 8 ساله در گلستان پایان دهد/ امید محرومان زنده شد

استان گلستان مقصد شانزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور دولت مردمی است، امروز مهمترین اقدام آیت‌الله رئیسی پایان دادن به ارثیه نحس ناکارآمدی 8 ساله در این استان خواهد بود تا مردم طعم شیرین دولت کار و کرامت را بچشند.

به گزارش گلستان ما، انتظار به سر آمد و مردمی‌ترین رئیس‌جمهور کشور امروز مهمان مردم خونگرم و ولایتمدار استان گلستان است، تکثیر «ما می‌توانیم» را می‌توان به وضوح از روزها قبل از سفر رئیس جمهور به گلستان شاهد بود، مردمی که شلوغ‌ترین روزهای کار مدیران استان را پشت میزهای خدمت رقم زدند، این بار در ابتکاری امیدآفرین میزهای خدمت در جوار هر اداره‌ای شکل گرفت تا مردم برای رساندن صدای خود به رئیس‌جمهور دچار سردرگرمی و زحمت نشوند.

مردم هنوز یادشان نرفته کلید تدبیر یک رئیس‌جمهور جریان زندگی آنها را چگونه قفل کرد و ژست لبخندش در پی کمیاب شدن مرغ، تخم مرغ و روغن فقط نمکی بر زخم غصه‌هایشان بود و عده‌ای در صف‌های شلوغ معیشتی جان می‌دادند و کرامت‌شان زیر سوال رفته بود، مردم هنوز یادشان نرفته در این کشور دولتی روی کار بود که وزرایش برای مسکن مردم نه تنها آجر روی آجر نگذاشتند بلکه با تمسخر طرح‌های پیشین ریشخند به بی‌خانمانی آنان زدند، آری این مردم هنوز یادشان نرفته که در این کشور 8 سال دولتی بر سر کار بود که گرانی بنزین را پس از اجرای طرح و در روز جمعه فهمید و حتی خودش را با ژست لبخند به تمسخر گرفت.

مردم 8 سال ناکارآمدی دولتی را شاهد بودند که با دریافت حقوق‌های نجومی ریشه مشکلات نجومی را رقم زد و حل مشکلات کشور را به برجام گره زد و هر بار آن را به سان ماه تابانی دید که می‌تواند مشکل‌گشا باشد و اگر کسی نقدی به کارنامه این رئیس جمهور داشت با الفاظ سنگین و رنگین مورد تفقد قرار می‌گرفت.

آری آن روزگار گذشت و به تاریخ پیوست که یادآوری آن جز تلخکامی چیزی برای مردم ندارد و حالا امروز آیت الله رئیسی در قامت رئیس جمهوری وارد استان گلستان شده که انتظارها برای حل مشکلات از او بسیار زیاد است و تنها از یک رئیس جمهور جهادی می‌توان انتظار داشت که نسخه ضرب‌الاجلی برای فقر و فساد و تبعیض بپیچد و خواب را بر افراد ناکارآمد پریشان کند.

* منتقدان و غیرمنتقدان در صف مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور

مردم از نخبگان گرفته تا فارغ‌التحصیلان، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، منتقدان و غیرمنتقدان همه در صف مطالبه‌گری ایستادند و این یعنی امید در دولت رئیسی زنده شده است و محرومان در این میان امیدوارترند.

امروز حضور رئیس‌جمهوری را در گلستان شاهدیم که جمعه و شنبه برایش ندارد و تمام تمرکزش خلاصه به حل مشکلات مردم شده و برای تحقق این مطالبه عمومی تلاش می‌کند.

امروز چشمهای نگران مردم استان گلستان که درآمد سرانه آنها در مقایسه با میانگین کشوری پایینتر است به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی  دوخته شده و بیکاری از دیگر دغدغه‌های مردم خصوصا جوانان این دیار است.

پتروشیمی گلستان با 90 هزار سهامدار امروز یکی از جدی‌ترین پروژه‌هایی است که تدبیر رئیس دولت سیزدهم را می‌طلبد تا برای برون‌رفت از چالش چندساله این طرح چاره‌اندیشی کند کاری که دولت‌های پیشین نتوانستند آن را پیش برده و به سرانجام برسانند به آینده‌ای روشن امیدوار سازد.

* حل مشکلات به دست توانای رئیس‌جمهوری با روحیه جهادی و انقلابی محقق می‌شود

گلستان سالهایی است به درد کم‌آبی دچار شده و مردم مرکز این استان نیز در فصول گرم و سردش به قطعی آب دچار هستند حتی در روزهای پایانی سال و در آستانه عید باستانی نوروز که نیاز آبی بیش از هر چیزی است اما تاکنون برای حل بحران آب و رفع نیازهای مردم در این زمینه تدبیر مناسبی اتخاذ نشده است.

مردم گلستان در انتظار اتفاقات خوب منطقه آزاد هستند، سالهاست به انتظار شنیدن صدای بوق قطار راه آهن گرگان- مشهد نشستند، بارها خبر اتمام و آبگیری سد نرماب را شنیدند اما چشمان بیش از 550 هزار نفر از مردم شرق گلستان که با تنش آبی دست و پنجه نرم می‌کنند هنوز به وضعیت این سد دوخته شده است.

طرح مسکن ملی، زهکشی اراضی کشاورزی، تعیین تکلیف پروازی در فرودگاه کلاله، نجات خلیج گرگان، سامان بخشیدن به گردشگری آشوراده، تامین تخت‌های بیمارستانی، تسریع در ساخت پروژه‌های بیمارستانی از جمله پروژه‌هایی است که سالهاست چشم مردم گلستان برای اجرای آن به عملکرد مسئولان دوخته شده است و حل آن قطعا به دست توانای رئیس‌جمهوری با روحیه جهادی و انقلابی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.