1401-02-10 17:39
341
0
79802
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مطرح کرد؛

آمادگی فرهنگ و ارشاد گلستان برای حمایت‌های مادی و معنوی از گروه‌های سرود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: از گروه‌های سرود استان حمایت‌های مادی و معنوی صورت می‌گیرد تا ظرفیت‌های این بخش به شکوفایی برسد.

به گزارش گلستان ما، محمد رعیت عصر امروز در آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره بین المللی سرود فجر که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، این انقلاب برای استمرار و نقل باورها و ایده های الهی است و سرود یکی از قالب های فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ قالب سرود را جز اثربخش ترین قالب های فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم نظام اسلامی با بهره مندی از قابلیت های فرهنگی در گام دوم به سر منزل مقصود برسانیم باید از این برنامه ها حمایت کنیم.

وی افزود: ما در فرهنگ و ارشاد فرصت های برای حمایت را انجام می دهیم و می توانیم در کنار هم از این ظرفیت استفاده کنیم چرا که طبق تاکیدات دینی و آموزه های ما تاکید بر جمع و کنارهم بودن است.

رعیت؛ جمع بودن را عامل زیبایی و دل نشینی سرود عنوان و تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد آمادگی دارد با صدور مجوزات و حمایت مالی و معنوی نسبت به تقویت رخدادهای فرهنگی و انعکاس روحیه حماسی ایفای نقش کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.