1400-12-13 20:17
465
0
78961
نماینده مردم شرق استان گلستان مطرح کرد؛

آش نخورده و دهان سوخته ۷۱ مالک واحد مسکن مهر در شرق گلستان

آریان پور گفت: ۷۱ واحد مسکن مهر در شرق استان قبل از آنکه خانه‌هایشان را تحویل بگیرند به دلیل سیل تخریب شده و باید اقساط آن را بپردازند.

به گزارش گلستان ما؛ رضا آریان پور عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز می توانستیم بارقه امید را در دل مردم استان گلستان ببینیم، بارها و بارها مردم سراغ رئیس جمهور را می گرفتند و ما نیز بارها این مسئله را مطالبه کردیم.

وی افزود: سد نرماب و سد جایلی برای آینده کنترل آب در استان گلستان است، در بخش شرب و کشاورزی و کنترل سیلاب ها بنا است این دو سد کنترل کنند.

وی با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از سد نرماب نیاز است، اظهار کرد: سد چایلی را درخواست داریم تا زمانی که جابه جا نکردید اجرا نکنیم.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس با اشاره به اینکه مردم پشت سد، خدمات برایشان متوقف شده است، گفت: درخواست داریم که ابتدا مردم را منتقل کنید و بعد به سراغ ساختمان سد برویم تکمیل این پروژه به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

آریان پور با تاکید بر اینکه فرودگاه کلاله را دریابید، ابراز کرد: این فرودگاه کلاله نیست و فرودگاه شرق استان است که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مسکن مهر را کالبد شکافی کنید بنا بود ۷۱ واحد مسکونی به متقایان این پروژه داده شود ولی قبل از دریافت این خانه ها تخریب شده است و این افراد آش نخورده و دهان سوخته شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.