1402-06-29 14:33
589
0
86537
مدیرکل کمیته امداد گلستان عنوان کرد:

۵۰ هزار دانش‌آموز نیازمند چشم‌انتظار کمک خیران

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۵۰ هزار دانش‌آموز نیازمند چشم انتظار حمایت خیران در جشن عاطفه‌ها هستند.

به گزارش گلستان ما؛ عیسی بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری صداوسیما، بسیج و آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

 

 مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: گرانی لوازم‌التحریر حتی منجر به ترک تحصیل برخی از دانش‌آموزان شده و تلاش ما این است با همکاری خیران زمینه‌ای فراهم سازیم تا دانش‌آموز نیازمندی بدون لوازم‌التحریر نماند.

 بابایی بیان کرد: نزدیک به ۱۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند و همچنین دانش‌آموز نیازمند از سوی آموزش‌وپرورش احصا شده و برنامه‌ریزی ما برای تأمین ۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند است.

 وی افزود: حداقل بسته لوازم‌التحریر ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و خیران می‌توانند در قالب جشن عاطفه‌ها به کمک دانش‌آموزان نیازمند بیایند.

 این مقام مسئول بیان کرد: ۱۰۰ هزار پاکت در راستای جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان استان گلستان توزیع می‌شود تا بتوانیم از این طریق مشارکت دانش‌آموزان را ه داشته باشیم.

 بابایی یادآور شد: ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان گلستان فعل است که از این ظرفیت نیز در جشن عاطفه‌ها بهره می‌جوییم.

 وی گفت: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند استفاده خواهیم کرد و همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان و اصناف برای حمایت از این به‌منظور تأمین برخی از اقلام لوازم‌التحریر اقدام کردیم.

 مدیرکل کمیته امداد گلستان متذکر شد: ۵۰ پایگاه ثابت و ۱۸ مرکز نیکوکاری برای جشن عاطفه‌ها تدارک‌دیده‌شده که در ۲۵ تا ۳۱ شهریور در سطح معابر شهری در ۳۰ شهریور در دستگاه‌های اجرایی و ۳۱ شهریور در میعادگاه‌های نمازجمعه دایر خواهد بود.

 بابایی ابراز داشت: از طریق کد دستوری #۱*۰۱۷*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و شماره‌حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی خیران می‌توانند از دانش‌آموزان نیازمند حمایت کنند.

 وی گفت: کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین ملزومات آموزشی و پوشاک دانش‌آموزان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود.

 این مقام مسئول تأکید کرد: پیش‌بینی ما این است که در قالب جشن عاطفه‌ها هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خیران از دانش‌آموزان نیازمند حمایت کنند و در سال گذشته خیران ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها مشارکت داشتند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.