1402-09-22 13:52
289
0
87881
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی در گلستان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، مهدی ملک ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۰ هزار واحد مسکونی در گلستان در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور ادامه داد: تکمیل پروژه آسفالت محور جنوبی بندر ترکمن - آق قلا نیز یکی از پروژه‌های سفر است و در این پروژه بیش از ۹۰ درصد کار انجام گرفته تا با آغاز سفر دوم ریاست‌جمهوری کلنگ بهره‌برداری از آن زده شود.

ملک عنوان کرد: با شروع سفر دوم و حضور رئیس‌جمهور، بیش از ۴ هزار کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۷۰۰ واحد مسکونی متشکل از خودمالکی، بازآفرینی شهری و نهضت ملی مسکن را در دستور کار داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: به ۵۳۰ خانواده در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت زمین اهدا کردیم و با کمبود زمین در این بخش روبه‌رو هستیم.

ملک بیان کرد: در حال حاضر لیست خبرنگاران مورد تأیید برای مسکن خبرنگاران پیگیری می‌کنیم و برای بعد از آن اراضی مورد نیاز تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: شهر جدید اینچه‌برون را به صورت هوشمند پیگیری می‌کنیم و در این خصوص استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان نیز اهتمام داریم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.