1399-11-20 13:16
777
0
73091

۳۷ متخلف و یک قاچاقچی صنفی گالیکش راهی تعزیرات حکومتی شدند

محمد محمدزاده گفت: در دی ماه سال جاری، تعداد ۳۷ پرونده تخلفاتی و یک پرونده قاچاق صنفی در شهرستان گالیکش به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش گلستان ما، محمد محمدزاده، رئیس اداده صمت شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و همه جانبه کشور و ایجاد فشارهای اقتصادی به مردم در شرایط کنونی، نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی اعم از خدماتی و تولیدی از طریق گشت های مشترک می تواند تاثیر گذار باشد و باعث کاهش تخلفات اقتصادی و جلوگیری از احتکار و سوء استفاده کنندگان از شرایط کنونی شود.

وی بیان داشت: در دی ماه سال جاری تعداد ۳۷۵ بازدید و ۳۰ گشت مشترک با دستگاه های مرتبط از جمله فرمانداری، بهداشت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، غله، دامپزشکی، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف برگزار گردید و تعداد ۳۷ پرونده تخلفاتی با ارزش۲ میلیون و ۸۷۵ هزار ریال و یک پرونده قاچاق با ارزش۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: ۳۷ پرونده با تخلفاتی از قبیل ۱۷ مورد گرانفروشی، ۱۱ مورد عدم درج قیمت، ۶ مورد عدم ارائه فاکتور خرید، ۳ مورد عدم صدور صورتحساب، ۲ مورداحتکار، ۲ مورد عرضه خارج از شبکه، ۲ مورد خرید برخلاف ضوابط، ۲ مورد بند ۵۰، یک مورد هم کم فروشی و تقلب و یک مورد بهداشتی همراه بود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.