1400-09-26 08:03
466
0
77585
سرخط مهمترین اخبار 25 آذر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

افشاگری نماینده مردم کردکوی در مجلس/ واگذاری ۱۵ هکتار از ساحل بندرترکمن به فردی در ساکن آمریکا

تسنیم نوشت: نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گذشته برای احیای خلیج گرگان فقط حرف و حرف زد و اقدامی عملی انجام نداد.

 

رسیدگی به پرونده ترک فعل مسوولان در پروژه احیای خلیج گرگان آغاز شد

ایرنا نوشت: رییس کل دادگستری گلستان گفت: رسیدگی به پرونده ترک فعل مسوولان متخلف در پروژه احیای خلیج گرگان تحت عنوان تضییع حقوق عامه در دادسرای مرکز استان آغاز شد.

 

اختصاص ۸۷میلیارد تومان به دستگاه قضا در گلستان

صدا و سیما نوشت: رئیس قوه قضاییه: حدود ۸۷ میلیارد تومان برای رفع مشکلات ضروری دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه آن در استان گلستان اختصاص پیدا کرد تا بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

 

جوانان انقلابی را در قوه قضائیه جذب کنید

ایسنا نوشت: حجت الاسلام کیایی امروز در دیدار اقشار مردم با رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه استان گلستان مهد همدلی، وحدت و برادری است، اظهار کرد: به فضل الهی سالهاست مردم این خطه در آرامش و امنیت در کنار یکدیگر با برادری و برابری برای توسعه استان و منطقه خود تلاش می کنند.

 

مشکلات طرح شده در دیدار مردمی اغلب جنبه ملکی دارد

باشگاه خبرنگاران نوشت: رییس دیوان عالی کشور گفت: برخی مسائل مطرح شده در دیدار با مردم جنبه حقوقی و ملکی داشت و مردم نسبت به آرائی که صادر شده اعتراض و یا ابهاماتی دارند.

 

کارخانجات گلستان با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنند

مهر نوشت: نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از فعالیت ۲۳ شهرک صنعتی در گلستان خبرداد و گفت: متاسفانه این صنایع با ۱۰ درصد ظرفیت کار می کنند.

 

برج هزار ساله وشمگیر گنبد کاووس سنددار شد

ایرنا نوشت: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به گلستان علاوه بر تثبت مالکیت یک میلیون و ۲۵۳ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی این استان، سند مالکیت برج هزار و ۶۸ ساله وشمگیر گنبدکاووس نیز صادر شد.

 

تخلفات هیات مدیره پتروشیمی گلستان محرز است/ قوه قضائیه ورود کند

مهر نوشت: معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تمامی تخلفات هیات مدیره پتروشیمی محرز است و امیدواریم ره آورد سفر رییس قوه قضاییه تعیین تکلیف این موضوع باشد.

 

صنعت در گلستان ضعیف است/ پروژه پتروشیمی نیاز به اقدام انقلابی قوه قضاییه دارد

فارس نوشت: نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان گلستان صنعت ضعیف است، گفت: ضعیف بودن صنعت در گلستان کاملا مشهود است.

 

آزادی ۱۲۰ زندانی گلستانی همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه

ایرنا نوشت: همزمان با سفر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به استان گلستان و با حضور رئیس سازمان زندان ها، ۱۲۰ مددجو از ندامتگاه‌های گلستان آزاد شدند.

 

مردم گلستان توان پرداخت اقساط طرح جهش تولید مسکن را ندارند

مهر نوشت: رییس اتاق بازرگانی گرگان از طرح جهش مسکن انتقاد کرد و گفت: پرداخت اقساط طرح جهش تولید مسکن برای مردم گلستان با توجه به درآمد پایین میسر نیست.

 

ارز ۴۲۰۰ تومانی رقیب اصلی اقتصاد استان گلستان شد

فارس نوشت: فعالان اقتصادی گلستان صبح امرز در دیدار با با غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه از بی‌تدبیری‌های داخلی انتقاد کردند.

 

برای همه اراضی طبیعی گلستان به زودی سند صادر می شود

ایرنا نوشت: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار امیدواری کرد در ۴۰ روز آینده برای همه اراضی طبیعی گلستان اسناد منابع طبیعی صادر شود که به عنوان اولین استان کشور مطرح خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.