1400-09-18 08:48
910
0
77449
در آستانه سالروز حضرت زینب (س) انجام شد؛

پیشگامی سپاه نینوا در تجلیل از پرستاران گلستان+تصاویر

سپاه نینوا استان گلستان به پاس قدردانی از مدافعان عرصه سلامت صبح امروز در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) از پرستاران گلستان تجلیل کرد.

به گزارش گلستان ما، تجلیل از پرستاران و کادر درمان بهداری سپاه نینوا صبح امروز با حضور سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و حجت الاسلام ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار انجام گرفت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و تبریک این روز بزرگ به پرستاران پرتلاش خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا گفت: این روز بهانه‌ای برای خداقوت به سفیدپوشان عرصه سلامت است، کسانی که در سخت ترین شرایط کنار مردم بودند و در کمک به آنها از جان مایه گذاشتند.

علی ملک شاهکوهی رمز موفقیت در هر کاری را خدمت خالصانه به مردم دانست و افزود: کسانی که بدون چشمداشت به مردم خدمت می کنند و در تخصص و تعهد سرآمد هستند نزد خدا و خلق جایگاه رفیعی دارند.

وی نقش کادر پزشکی و پرستاری را در واکسینا سیون عمومی مهم خواند و ابراز کرد: به کمک کادر درمان امروز کشور به آرامش سلامت رسیده است و نقشه جغرافیای کرونایی در اکثر نقاط میهن اسلامی و از جمله استان گلستان به رنگ آبی درآمده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه سپاه و بسیج تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار مردم است، گفت: به کادر پزشکی و پرستاری کمک خواهیم کرد تا به سلامت مردم خدشه وارد نشود.

علی ملک شاهکوهی در پایان این دیدار از پرستاران درمانگاه بهداری سپاه گرگان با اهداء شاخه گلی تقدیر کرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.