1401-01-18 10:53
406
0
79433
فعال فرهنگی ، اجتماعی و رسانه؛

«وحدت» آبی زلالی که بر روی آتش تفرقه ریخته می شود

احسان یلمه در یادداشتی نوشت:برادران اهل سنت و شیعه در کتاب آسمانی شان ثابت کردند که آیه نورانی " وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا " به معنای واقعی کلمه از نگاه ویژه ای برخوردار بوده و چنگ زدن به این ریسمان الهی تیر داغی بر چشم دشمنان و وهابیت خواهد‌ بود.

به گزارش گلستان ما؛ ساماندهی مجدد یک تراژدی نام آشنا به نام " تفرقه" توسط اتاق فکر عناصر استکبار ، وهابیت و صهیونیست ، که سال هاست جریانات تروریستی و وحدت ستیزی را حول محور نظری و عملی اقدامات خرابکارانه خود قرار داده اند ، ولی با بینش داهیانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این اختلافات از ماهیت ذاتی خود که سمّ مُهلک دنیای اسلام است به فرصت های مذهبی و ملی چشم گیری تغییر یافته است.

به تعبیر حاج قاسم ماهمه سنّی هستیم ، چرا که به سنت پیامبر (ص) ایمان داریم و اگه بخواهیم وحدت را مثال بزنیم :به حرف های شیرین یک برادر شیعه یا سنی دقت کنید ، دلگرم کننده ست و امید بخش " مثل آبی که روی آتش تفرقه ریخته میشود ".

جهاد تبیین را میتوان کاملا در اتفاقات اخیر لمس کرد ، به گونه ای که این شهدا باید عامل وحدت مسلمین باشد.

برادران اهل سنت و شیعه در کتاب آسمانی شان ثابت کردند که آیه نورانی " وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا " به معنای واقعی کلمه از نگاه ویژه ای برخوردار بوده و چنگ زدن به این ریسمان الهی تیر داغی بر چشم دشمنان و وهابیت خواهد‌ بود.

در پایان باید گفت :اختلاف شیعه و سنی در خیمه گاه جمهوری اسلامی ایران همانند اختلاف عرب و عجم در خیمه گاه مسلمین است ، آنجا کافران جاهل بودند و اینجا MI6 و CIA مستکبر ، البته به کمک تکفیری ها و وهابیت.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.