1401-01-18 10:47
381
0
79431
دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت:

هدف دشمن ضربه زدن به وحدت است

آخوند خوجملی گفت: دشمن برای اختلاف افکنی دست به هرکاری خواهد زد.

به گزارش گلستان ما، آخوند خوجملی ضمن محکومیت اتفاقات غیرانسانی اخیر در مسجد چای بوین گنبد کاووس و حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: امروز دشمن هدف خودش را شناخته است و برای ایجاد دودستگی و اختلاف افکنی دست به هرکاری و در هر مکانی خواهد زد.

وی با ذکر این مطلب که امکان مذهبی و مسجد و حرم اهل بیت (ع) محل همدلی، اتحاد و همبستگی همه مومنین و مسلمانان است، افزود: هدف آنها ضربه زدن و هجمه وارد کردن به اماکن مقدسی است که در آن قرآن می خوانیم، دعا می کنیم و به آن ایمان داریم.

امام جمعه نگین شهر تصریح کرد: دشمن و مزدوران با این گونه حرکت ها می خواهند اماکن مقدس و عالمان دین را مورد هجمه و اختلاف قرار بدهند تا اعتبار و جایگاه با ارزش آنها را کم رنگ کرده و زیر سوال ببرند.

آخوند خوجملی گفت: در حالی که دشمن با این گونه اقدام ها نقش علما را پر رنگ تر از گذشته می کند و هم جایگاه والای مساجد و هم حرم مطهر امام رضا (ع) را بیش از پیش پر رنگ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در مسجد چای بوین گنبد کاووس و حرم مطهر رضوی چنین اتفاق های ناگوار و غیر انسانی رخ داده است قطعا نیت دشمن با اینگونه کارها برای برهم زدن وحدت و همدلی است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.