1401-01-18 10:44
517
0
79430
کارشناس علوم دینی:

هتک حرمت به حرم و زائران رضوی به شدت محکوم است

آخوند کرامتی فر گفت: هتک حرمت به حرم و زائران رضوی در ماه مبارک رمضان در نگاه هر انسان با وجدان مسلمان و یا غیر مسلمان به شدت محکوم است.

به گزارش گلستان ما، آخوند کرامتی فر ضمن محکوم کردن حادثه غیرانسانی در حرم مطهر رضوی با اشاره به آیه (حج:58و59) قرآن کریم گفت: وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًالَیُدْخِلَنَّهُمْ مُدْخَلًا یَرْضَوْنَهُ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَعَلِیمٌ حَلِیمٌ، کسانی که در راه خدا هجرت کرده سپس کشته شده یا مرده اند، به یقین خدا رزقی نیکو به آنان می‌دهد و قطعاً خدا بهترین روزی دهندگان است، مسلماً آنان را به جایگاهی که آن را می پسندند وارد می‌کند و بی‌تردید خدا دانا و بردبار است.

وی افزود: هتک حرمت به حرم و زائران رضوی در ماه مبارک رمضان در نگاه هر انسان با وجدان مسلمان و یا غیر مسلمان به شدت محکوم است.
این کارشناس علوم دینی تصریح کرد: از دیدگاه اهل سنت نیز تعرض به حریم مقدس رضوی و جسارت و درگیری با ‏زائران آن هم در ماه مبارک رمضان محکوم است.
آخوند کرامتی فر بیان کرد: از دستگاه قضا می‌خواهیم تا با هر آن کس که به اتحاد، وحدت و اخوت مردم شیعه و سنی در این خطه از کشور لطمه وارد و امنیت آنها را برهم ‏می زند، با عدالت اسلامی برخورد قاطع کند.
وی در خاتمه گفت: شهادت طلاب عزیز و جهادگر را به محضر عموم ارادتمندان ساحت قدس رضوی به‌ویژه خانواده محترم آن شهید تسلیت عرض می‌نمایم و عافیت و سلامتی را برای مجروحان این حادثه از درگاه ایزد منان خواهانم.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.