1400-08-30 17:49
483
0
77148
بسیج مردم-8/ فرمانده سپاه شهرستان آق قلا:

میز خدمت جهادی بسیج فعال شد/ بسیج همواره در کنار مردم است

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا با اشاره به فعالیت میز خدمت جهادی بسیج گفت: بسیج همواره در کنار مردم است و کارنامه درخشانی از زمان شکل‌گیری تا حال حاضر دارد.

به‌ گزارش گلستان ما، یعقوب مصطفی لو در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۱۰ برنامه در شهرستان آق قلا برگزار می‌شود که ۴۲ برنامه شاخص در سطح این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی استکبارستیزی، مردم داری و مردم یاری را از اصول مهم بسیج عنوان کرد و افزود: مولفه‌های بسیج اکنون در عالم گسترده شده و در جامعه ایران در قالب قشرهای مختلف به منصه ظهور و بروز رسیده است و آثار و برکات زیادی برجای گذاشته و می‌گذارد.

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه بسیج برای همه زمان‌هاست، گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی اینطور نیست که برای یک زمان خاص باشد و یا تاریخ مصرف اش تمام شده و دیگر بسیج نداریم بلکه بسیج در تاریخ ماندگار است.

مصطفی لو افزود: بسیج بدون اذن ولی کار نمی کند ان شاءالله این بسیج بتواند مقدمات تشکیل بسیج جهانی را محیا کند و به دست ولی فقیه زمان، این پرچم به دست صاحب اصلی می رسد.

فرمانده سپاه آق قلا در پایان افزود: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن من است ۲۱۰ برنامه که ۴۲ برنامه شاخص از قبیل رزمایش اقتدار جهادگران بسیج، برگزاری پیاده روی خانوادگی، آیین رونمایی از تابلوهای یادمان شهدا در شهرستان،مسابقات ورزشی جام بسیج، تجلیل از نخبگان و پیشکسوتان بسیج، همایش نقش زن در جامعه از دیدگاه امامین انقلاب اجرا می‌شود.

مصطفی‌لو از اجرای پویش من و رفیق شهیدم در فضای مجازی خبر داد و گفت: گروه های سرود، صبحگاه اقتدار بسیجیان، غبارروبی گلزارهای شهدا، اعزام گروه های جهادی در عرصه های مختلف پزشکی، میز خدمت، برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، افتتاح سالن ورزشی، افتتاح کارگاه خیاطی در قالب طرح اشتغال زایی و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.