1400-08-14 12:47
468
0
76888
محمدرضا بهرامی

مسئولان نسبت به پدافندغیرعامل به ادبیات مشترک برسند/ غفلت‌هایی که گران تمام می‌شود

عضو کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل استان گفت: اگر مدیران ارشد استان در اهمیت پدافند غیرعامل به درک و فهم مشترک نرسند و آنچنان که ضرورت دارد در تعالی آن تدبیرمناسب نکنند بی شک در معرض آسیب ها و تهدیدهایی قرار می گیریم که قابل جبران نخواهد بود.

محمدرضا بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما ضمن نکوداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقا، پویایی و استحکام مولفه های امنیت ملی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه و اهتمام مضاعف به ملاحظات و اصول پدافند غیرعامل در تمامی حوزه ها اعم از اقتصادی، علمی و فرهنگی و... موجب توسعه ی پایدار و تاب آوری و مقاومت می گردد.

عضو کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل استان افزود: اگر مدیران ارشد استان دراهمیت پدافند غیرعامل به درک و فهم مشترک نرسند و آنچنان که ضرورت دارد در تعالی آن تدبیرمناسب نکنند بی شک در معرض آسیب ها و تهدیدهایی قرار می گیریم که قابل جبران نخواهد بود.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ضریب اهمیت این موضوع فرمودند:« پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است. از درون ما را مصون می کند معنایش این است که ولو دشمن تهاجمی بکند و زحمتی هم بکشد و ضرب و زوری هم بزند، اثری نخواهد کرد. این پدافند غیرعامل نتیجه اش این است.»

بهرامی خاطرنشان کرد: خداوند را سپاسگزاریم که این عرصه تحت تدابیر و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در شرف نهادینه شدن است و کمیته پدافند غیرعامل سازمان تبلیغات اسلامی استان هم این موضوع را جدی گرفته و با یاریگری شبکه نخبگان انقلابی، مبلغین و تشکل های دینی و قرآنی تاثیرگذارو همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغات محیطی و تولید گسترده محتواهای چند رسانه ای توانسته درنهادینه سازی فرهنگ و گفتمان سازی عمومی این سیاستها و تدابیر و نیز پیشبرد اهداف، برنامه های متعارف پدافند غیرعامل استان نقش آفرین و کمرهمت بگمارند.

 مسئول کمیته پدافند غیرعامل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در پایان از مشکلات عمده در خصوص مفهوم پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی این مهم را سوء مدیریت برخی دستگاه ها در عدم استفاده بهینه از منابع و اعتبارات، تعدد گروه ها و نیز نبود کارشناس و متخصص و عدم وجود راهکارهای مناسب در اجرای مفهوم پدافند غیرعامل دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.