1402-01-10 14:15
460
0
84269
نماینده ولی فقیه سپاه نینوا:

ماه مبارک رمضان ماه برکت و آمرزش گناهان است

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در همایش انس و مودت پاسداران گلستانی مقیم تهران، گفت: ماه مبارک رمضان که آن را بعنوان ماه مهمانی خدا می می شناسیم ، ماهی است که خداوند متعال به واسطه نزول قرآن کریم آن را ماه برکت و آمرزش گناهان قرار داده است.

به گزارش گلستان ما؛ نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در همایش انس و مودت پاسداران گلستانی مقیم تهران، گفت: ماه مبارک رمضان که آن را بعنوان ماه مهمانی خدا می می شناسیم ، ماهی است که خداوند متعال به واسطه نزول قرآن کریم آن را ماه برکت و آمرزش گناهان قرار داده است.

وی افزود: ماه رمضان فرصت مغتنمی برای دعا و استغفار است و اگر کسی بتواند حداکثر استفاده از این ماه ببرد یقینا در طول سال آثار آن را در زندگی خود خواهید دید.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا تصریح کرد: برگزاری این محافل انس و مودت هم موجب خیر و برکت برای نهاد مقدس سپاه در استان شهید پرور گلستان می شود هم دل‌های ما را به هم نزدیک می کند.

حجت‌الاسلام اسلام ایمانی تاکید کرد: در روایت داریم وقتی دو برادر مومن به یکدیگر می رسند و نشستی باهم دارند ، در هنگامه افطار و زمانی که انسان در دل شب بیدار می شود و با خدای خویش سخن بگوید ، نشاط و شادی دل آدم را فرا می‌گیرد لذا یکی از برکات روحی این محفل نشاط دل شما و خانواده های محترمتان است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.