1400-10-20 16:12
776
0
78041
فرماندار کلاله تاکید کرد؛

لزوم حفر چاه تامین اب شرب در کلاله

فرماندار کلاله گفت: یک حلقه چاه جهت تقویت آبرسانی در کلاله تجهیز کردیم و بدنبال آن هستیم که یک حلقه دیگر را قبل از شروع پیک مصرف تجهیز و در قالب طرح آبرسانی به کلاله اضافه کنیم.

به گزارش گلستان ما، فرهاد شیبک در دیدار با مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت: منابع آب های زیر زمینی و سطحی در کشور کاهش یافته است لذا باید بدنبال جذب اعتبارات و اجرای طرح هایی جهت رفع مشکل آب در منطقه باشیم.

فرماندار کلاله بیان کرد:اجرای بخشی از طرح ها و پروژه ها در این حوزه صرفا برای کلاله نیست بلکه کل استان از آن بهره مند می شوند لذا باید نگاه ویژه ای به این منطقه شود.

مدیرعامل آب منطقه نیز اظهار داشت: سد بوستان یکی از ظرفیت های گردشگری در سطح استان می باشد که بدنبال جذب سرمایه گذار در این حوزه هستیم.

وی در ادامه گفت:یک حلقه چاه جهت تقویت آبرسانی در کلاله تجهیز کردیم و بدنبال آن هستیم که یک حلقه دیگر را قبل از شروع پیک مصرف تجهیز و در قالب طرح آبرسانی به کلاله اضافه  کنیم.

حسینی همچنین گفت:در این رابطه  عملیات خط انتقال از چشمه آقسو به کلاله و عملیات تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی طوقه هم از پروژه های در حال اجرای طرح آبرسانی به کلاله می باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.