1402-01-18 21:42
561
0
84362
مسئولان فرهنگی «ماه رمضان» را «احلی‌من‌العسل» کنند؛

لحظات شاد و معنوی روزه اولی‌های گلستان با «هلهله فرشته‌ها»+تصاویر

جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها» با حضور پرشور روزه اولی‌ها که خلعت زیبای تکلیف بر قامت‌شان نقش بسته بود در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، جشن بزرگ «هلهله فرشته‌ها» با اجتماع پرشور روزه اولی‌ها همره با مادران در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

ذهن ما باغچه‌ای است که باید در آن گلها کاشته شود چه خوب است در این باغچه گلهای آیات خدا خودنمایی کند، گل کوثر، گل توحید، گل یاس، گل مریم، گل طه، گل ناس، گل اخلاص و توکل به خداوند و گل ایمان و ادب لایق این باغچه زیباست.

خانه‌هایی که امسال معطر به فرزندان روزه اولی بودند حال و هوای بسیار شیرین و دلچسبی را تجربه کردند و جا دارد قدردانی ویژه‌ای از سپاه نینوا گلستان، آموزش و پرورش گلستان و شهرداری گرگان که این کار فرهنگی بسیار فاخر و ارزشمند را در قالب برگزاری «هلهله فرشته‌ها» ویژه روزه اولی‌ها در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان کردند، صورت گیرد.

این کار فرهنگی سبب شد تا خاطرات شیرینی در اذهان دختران روزه اولی ماندگار شود به گونه‌ای که هرگاه یاد ماه رمضان کنند احلی من‌العسل در ذهنشان نقش می‌بندد.

جا دارد مسئولان فرهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تقویت این فرهنگ، فرصت را غنیمت شمرده و برای ساختن انبوهی از خاطرات شیرین از ماه مبارک رمضان برای مردم، هر چه در چنته دارند در این ماه پرفضیلت رو کرده و سنگ تمام بگذارند.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.