1400-04-19 09:44
882
0
75318
طی بازدید میدانی صورت گرفت؛

قول نماینده گرگان و آق قلا برای بهبود آب رسانی به حاشیه شهر/ انتقاد منتظری از مدیریت شهری نسبت به عملکرد عمرانی در حاشیه شهر

منتظری گفت: باید در زمان قطع و وصل آب تجدید نظر شود تا مردم بتوانند به امور روز مره خود رسیدگی کنند و در زمان های بیشتر و بهتر آب داشته باشند.

به گزارش گلستان ما، غلامرضا منتظری در بازدید میدانی از محله های حاشیه شهر گرگان و پیگیری مشکلات قطعی آب این مناطق، اظهار کرد: وظیفه شهردار و فرماندار حل مشکلات این چنینی شهر است.

نماینده گرگان و آق قلا با بیان اینکه وظیفه اصلی و قانونی بنده قانون گذاری است اما بدون هیچ منتی در خدمت شما هستم، خاطرنشان کرد: فرماندار وظیفه دارد تا این مشکلات را حل و فصل نماید کسی که مسوول می شود باید جواب مردم را دهد و نمی تواند درب را بر روی مردم ببندد.

وی افزود: برای آبرسانی علاوه بر کارهای موقت باید به دنبال راه های حل های دائمی برای آب رسانی به محله هایی که مردم گلایه دارند کرد تا این مشکلات در آینده به وجود نیاید.

منتظری با بیان اینکه ذخیره آبی ما در منطقه کم است، اذعان کرد: همه باید کمک کنیم تا جایی که امکان دارد در صرفه جویی کمک کنیم و رییس اداره آب گرگان نیز قول داده اند تا جایی که امکان دارد در مباحث فنی تلاش خود را بیشتر کنند تا حجم فشار آب منطقه را بیشتر کنند.

نماینده گرگان و آق قلا تصریح کرد: جلسه ای باید بین مدیران شهری و دستگاه های اجرایی برگزار شود تا علاوه بر حل معضلات به صورت زیر بنایی مشکلات را به صورت موقت نیز حل کنند تا مشکلات کمتری برای پیش بیاید.

وی ادامه داد: باید در زمان قطع و وصل آب تجدید نظر شود تا مردم بتوانند به امور روز مره خود رسیدگی کنند و در زمان های بیشتر و بهتر آب داشته باشند.

منتظری یادآورشد: ساخت و ساز در این منطقه غیر استاندارد است، مشکل شما نیست مشکل مدیریت شهری است که باید فکر دیگری برای این منطقه می کرد و اتفاق های بهتری در حوزه ساخت و ساز رخ می داد تا مشکلات آبرسانی در برخی نقاط حاشیه شهر بهتر بود.

آمادگی شورای شهر منتخب، برای همکاری در حل مشکلات آبی گرگان

در بخش دیگر این بازدید نیز علی اکبر بصیرنیا منتخب ششمین دوره شورای شهر گرگان نیز با بیانکه مشکلات شهر را مشکلات خودمان می دانیم، ابراز کرد: تمام توان خود را با مدیریت شهری بکار خواهیم بست تا اموراتی از قبیل آبرسانی به محلات را حل نماییم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر گرگان گفت: بنده صحبت هایی را با مدیرکل آبفای گلستان انجام داده ام و اعلام داشته ام منتخبان جدید و مدیریت شهری آماده هر گونه فعالیت با این اداره کل برای توزیع بهتر آب رسانی به شهر گرگان هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.