1399-07-23 14:32
627
0
70996
سردار ملک:

فعالیت‌های بسیج‌ دانش‌آموزی در گام دوم باید به روز باشد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید فعالیت‌های خود را در بسیج دانش‌آموزی متناسب با شرایط روز اجرا کنیم و به روز باشیم.

به گزارش گلستان ما، سردار ملک‌شاهکویی ظهر امروز در جلسه کمیته پشتیبانی سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان با بیان اینکه سالروز بسیج دانش آموزی برگ زرین انقلاب است، اظهار کرد: سالروز بسیج دانش آموزی و ایام استکبارستیزی یکی از اوراق زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که باشکوه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید فعالیت‌های خود را در بسیج دانش آموزی متناسب با شرایط روز اجرا کنیم و به روز باشیم.

* مبارزه با استکبار معطوف به یک روز به خصوص نیست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان مبارزه با استکبار معطوف به یک روز به خصوص نیست، گفت: در استمرار فعالیت‌های خود باید باور داشته باشیم هر روز تقویم ما سالروز استکبارستیزی است و مبارزه با استکبار فقط معطوف به یک روز خاص نیست.

ملک‌شاهکویی افزود: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی در دهه‌های گذشته وظیفه سنگینی بر دوش ما گذشته و باید هرچه توان داریم در جهت خوشنودی این شهدا بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه وقایع ۱۳ آبان هویت انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج دانش آموزی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کند.

احسان گوهری‌راد اظهار کرد: در تاریخ یک ملت وقایع خاصی به چشم می‌خورد که ۱۳ آبان یکی از یوم‌الله‌های خاص تاریخ کشور ماست.

وی تصریح کرد: سه اتفاقی که در این روز افتاده هویت انقلاب ما است که چهره استکبارستیزانه نهضت ما را به رخ می‌کشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: دانش آموزان و جوانان ما در سه برهه زمانی در ۱۳ آبان ماه نشان دادند می‌توان هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم  شکست.

گوهری‌راد خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ضروری ما فعالیت در بستر فضای مجازی است و سازمان بسیج دانش آموزی می‌تواند در شرایط کرونایی از این فرصت استفاده بیشتری کند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی «نرم‌افزار شاد»، در استان ۲۷ کانال در حوزه مسائل فرهنگی، پرورشی و تربیتی داریم تا بکوشیم علاوه بر فعالیت‌های آموزشی دیگر موارد را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.