1400-08-08 13:43
671
0
76788
گلستان ما گزارش می‌دهد؛

فرشتگان علی‌آباد کتول زیر آوار ماندند/ گودبرداری غیراصولی خطرساز شد

صبح امروز بر اثر گودبرداری غیراصولی، دیوار مدرسه غیردولتی فرشتگان در علی‌آباد کتول فروریخت و سبب مصدومیت دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه شد.

به گزارش گلستان ما، گودبرداری غیراصولی دوباره خطرساز شد و امروز سریال دیگری از رعب و دلهره در دل دانش‌آموزان و معلمان مدرسه غیرانتفاعی فرشتگان در علی‌آباد کتول ایجاد کرد، حوالی ساعت 10 صبح امروز دیوار این مدرسه فروریخت و سبب مصدومیت دانش‌آموزان و معلمان شد.

 

*** گودبرداری غیراصولی در مدرسه علی آباد کتول حادثه آفرید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پی وقوع این حادثه گفت: بر اثر ریزش دیوار مدرسه‌ای در علی آبادکتول تعدادی از دانش آموزان و معلمان مصدوم شدند.

علی متکی افزود: مصدومان این حادثه برای درمان از طریق اورژانس هلال احمر  علی آباد کتول به مراکز درمانی منتقل شدند..

وی افزود: ریزش دیوار مدرسه بر اثر گودبرداری در کنار ساختمان اتفاق افتاده است.

 

*** دو نفر روانه بازداشتگاه شدند

دادستان علی آبادکتول از بازداشت دو نفر در رابطه با حادثه ریزش ساختمان یک مدرسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی ایزد گفت: صبح امروز بر اثر گودبرداری غیرقانونی ، ساختمان یک مدرسه غیردولتی در علی آباد کتول فروریخت و سبب مصدوم شدن تعدادی از دانش آموزان و معلمان  شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه ، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.

ایزد گفت: مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول مربوط به پلیس ساختمان شهرداری علی آباد کتول هم بازداشت شدند.

مدیر هلال احمر علی آباد کتول نیز در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شمار مصدومان ریزش دیوار مدرسه در علی آباد کتول به عدد 14 نفر افزایش پیدا کرد.

افشانی گفت: ریزش دیوار مدرسه ابتدایی در این شهرستان باعث مصدومیت 14 نفر شد که 10 نفر از دانش آموزان مصدوم کلاس اولی بودند.

به گزارش گلستان ما، منطقه حادثه دیده توسط تیم‌های عملیاتی و جستجو پاکسازی شد و مصدومان که گفته شده 14 دانش آموز و معلم بودند برای درمان به بیمارستان انتقال داده شدند، حال عمومی مصدومان این حادثه عادی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.