1402-07-20 21:08
328
0
86893
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع صهیونیستی محکوم است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به حضور گسترده مردم در دفاع از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

 محمدعلی طالع‌زاری در گفتگو با گلستان ما گفت: راهپیمایی حماسی و شکوهمند روز جمعه در حمایت از مردم رنج‌کشیده فلسطین قدم کوچکی است که می‌توان در دفاع از فلسطین برداشت.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: اجرای موفقیت‌آمیز عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان الاقصی؛ علیه ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی توسط جوانان انقلابی و مبارز فلسطینی ابهت پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی را شکست و اقتدار مقاومت را به رخ مستکبران کشید و ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ را در تاریخ مقاومت ماندگار ساخت.

 طالع‌زاری ابراز داشت: امروز جهان اسلام و بشریت در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته است، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب یک فریضه دینی و انسانی به شمار می‌رود.

 وی ضمن محکومیت هرگونه جنایت توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به‌شهادت‌رساندن غیرنظامیان به‌ویژه زنان و کودکان فلسطینی تأکید کرد: شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه که پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه 21 مهرماه برگزار می‌شود قدم کوچکی در دفاع از آرمان‌های اسلام به شمار می‌رود.

 این مقام مسئول تضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد: امروز مسلمانان در اقصی‌نقاط مختلف دنیا باید خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش بگذارند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.