1400-09-05 23:08
482
0
77273
وزیر اقتصاد:

شاقول اساسی برای جلوگیری از انحرافات بسیج است/ کشور را باید مردمی اداره کنیم

خاندوزی گفت: اجماع کارگزاران نظام بر این است که باید از انحرافاتی که پیش از این ایجاد شده مسیر خود را تغییر دهیم و شاقول اساسی در این بخش بسیج و آرمان‌های 5 آذر است که باید به آن توجه داشته باشیم.

به گزارش گلستان ما، سید احسان خاندوزی شامگاه امروز در مراسم یادمان 5 آذر گرگان و روز حماسه ایثار مردم گرگان اظهار کرد: با شرایط اقتصادی کشور امیدواریم سال آینده شرایط بهتری را از نظر اقتصادی در کشور رو به رو باشیم.

وزیر اقتصاد ادامه داد: ارکان سیاست جامعه آرم آرم در حال تغییر است و باید از مدت ها پش تغییرات را آغاز می کردیم تا در بازار و اقتصاد به مشکل بر نمی خوردیم.

خاندوزی بیان کرد: اگر از اهداف های مطلوب در کشور دور می شویم به آن بر می گردد که 5 آذر به عنوان یک نماد از روز بسیج فاصله گرفتیم و باید خود را به تراز انقلاب اسلامی برگردیم.

وی افزود: اجماع کارگزاران نظام بر این است که باید از انحرافاتی که پیش از این ایجاد شده مسیر خود را تغییر دهیم و شاقول اساسی در این بخش بسیج و آرمان‌های 5 آذر است که باید به آن توجه داشته باشیم.

این مقام مسئول متذکر شد: باید کشور را مردمی کشور ادار کنیم نه اینکه مردمی مسئول را برای چند سال انتخاب کنند و دور شدن از این فضا باعث شده که بسیاری از بخش های مختلف در شهر و روستا نمی توانند استعداد خود را به شکوفایی برسانند.

خاندوزی متذکر شد: در جلسات امروز در استان گلستان از سوی مسئولان و بخش های مختلف به این تاکید داشتند که باید مسیر را به جاده اصلی خود که مردم در سال 57 رقم زدند بازگردانیم.
وی افزود: بارقه های امید در استان براساس پیگیری هایی که از قبل استاندار محترم داشتند انجام شده و باید تلاش کنیم که زیرساخت های استان را تقویم کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: اگر می خواهیم که مشارکت های مردمی را افزایش دهیم باید قدرت را به مردم در بخش های مختلف برگردانیم.

همچنین محمد رضا سبطی نیز در این مراسم اظهار کرد:  جوانان باید شناسنامه انقلابی شهر را بشناسد و این مسئله نیاز به ظرافت هایی دارد و نیاز به کار جهادی است.

شهردار گرگان ادامه داد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت این روز و گفتمان ایثار و نسل های انقلابی که نباید بی تفاوت باشیم شهرداری گرگان و شورای ششم با تمام قوا در این مسیر گام های موثری را بر خواهند داشت.

سبطی بیان کرد: کتاب یکشنبه خونین را با نگارش غلامرضا خارکوهی؛ تاریخ نگار استان گلستان انجام دادیم و فیلم مستند 40 دقیقه ای با مشارکت شهرداری گرگان تهیه شده است و اینها کافی نیست و باید به روز گرگان توجه بیشتری شود.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی انجام شده بتوانیم فیلم سینمایی فاخر را برای 5 آذر گرگان و قیام خونین که در این روز اتفاق افتاده رقم بزنیم و می توانیم این فیلم گرگان و روز 5 آذر را در واقعه و در عمل به تصویر بکشاند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.