1400-08-12 19:41
601
0
76862

سومین رویداد تولید محتـوای دیجیتـال بسیج

هدف از برگزاری این رویداد سراسری برگزاری رزمایش یکپارچه بسیجیان متخصص در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی با عنوان (مرحله مقدماتی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج) میباشد.

به گزارش گلستان ما، امروزه و در عصر فناوری اطلاعات، فضای مجازی در قالب زنجیره از ابزارها، اکوسیستم ها و محتوای در هم تنیده به مفهوم واحدی به نام دنیای مجازی "Virtual World" تبدیل شده است و اهمیت این فضا امروزه به قدری است که رهبری انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند با توجه به اهمیت فضای مجازی سازمان فضای مجازی بسیج با اهداف زیر اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح نموده است.
1_مانور یک حرکت هماهنگ در فضای مجازی. 2_تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی. 3_تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج. 4_ارائه توانمندی های تخصصی بسیج در حوزه فضای سایبر. 5_ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروها در یک عملیات واقعی. 6_شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌و‌کار‌هایی مجازی 7_حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی اقدام به تدارک این رزمایش می نماید و برای اولین بار در بخش هایی معین" رویداد تولید محتوای ویژه فعالان فضای مجازی بسیج" را برگزار می نماید.

  • منبع خبر : راه دانا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.