1399-07-14 12:05
396
0
70779
دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان:

رسانه ها به استیفای رسالت انقلابی خود بپردازند

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان گفت: باید تحول در حوزه رسانه ها و جبهه رسانه ای شکل بگیرد که خط قرمزهایی که نظام را تضعیف می کند مراعات کند و به استیفای رسالت انقلابی خود بپردازد.

به گزارش گلستان ما؛ ولی الله شهابی پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به تجربه معنوی در دفاع مقدس، اظهار کرد: ایمان به خدا را درآن ایام در بین بسیجیان دیدیم، دست خدا در دفاع مقدس و حتی در شهادت حاج قاسم ملموس بود به همین دلیل برخی می خواهند مسیر دفاع مقدس را به انحراف بکشانند.

شهابی درباره رسالت ابوذری رسانه ها، بیان کرد: فریادگر در ادامه راه ابوذر رسانه است. قلم ها باید مومنانه، صادقانه ، با بصیرت، روحیه انقلابی و جهادی و دشمن شناس بنویسند.

وی به چارچوب جشنواره ابوذر در قالب ارسال آثار اشاره کرد و متذکرشد: قلم ها باید با اصالت به محرومیت ستیزی و دفاع از کیان انقلاب  بپردازند، قلم های فتنه انگیز،حمایت کننده اجانب، فرصت طلب و هنجارشکن در جشنواره ابوذرجایی ندارند.

این فعال رسانه ای با بیان اینکه بزرگ نمایی و کوچک نمایی در شان رسانه انقلابی نیست، تصریح کرد: رسانه ها باید هدایتگر، حمایتگر، مطالبه گر و امانت دار باشند.

شهابی تحول گرایی را از دیگر ویژگی های رسانه ها بیان کرد و افزود: عصر تحول همزمان با گام دوم  انقلاب، عصر برون رفت از دشمن ساخته و دوست پرداخته و چشم انداز تحول اسلامی، برقراری عدالت اجتماعی، تمهید نظام مهدوی و تشکیل دولت جوان انقلابی خواهد بود که نقش رسانه در تبیین آن بسیار مهم و راهگشاست.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان با اشاره به محورهای تحول در عرصه تولید بیان کرد:مقام معظم رهبری در اوج تحریم ها جهشت تولید را مطرح می کنند زیرا ظرفیت باور و استعداد کشور را می شناسند لذا باید تحول در حوزه رسانه ها و جبهه رسانه ای شکل بگیرد که خط قرمزهایی که نظام را تضعیف می کند مراعات کند و به استیفای رسالت انقلابی خود بپردازد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.