1401-02-09 09:17
397
0
79774
رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان:

دنیای غرب نگاه دوگانه به حقوق بشر دارد/ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس برای کشور‌های اسلامی ننگ است

امیرشاهی گفت: حدود ۷۰ سال است که رژیم اشتغالگر قدس به ناحق با مردم فلسطین می‌جنگد و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند و به کودکان و زنان رحمی ندارد و دنیای غرب متأسفانه نگاه دوگانه به حقوق بشر داشته است.

به گزارش گلستان ما؛ ذوالفقار‌امیرشاهی سرنوشت ساز روز قدس که امام (ره) ایجاد کردند روز به روز گرمتر و نتیجه بخش می‌شود، روز قدس حرکت پرمعنا و عمیقی برای آرمان‌های اسلام و آزادسازی فلسطین به شمار می‌رود و روز به روز وظیفه ما و کشور‌های اسلامی در این خصوص سنگین‌تر می‌شود.
رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان ادامه داد: حدود ۷۰ سال است که رژیم اشتغالگر قدس به ناحق با مردم فلسطین می‌جنگد و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند و به کودکان و زنان رحمی ندارد و دنیای غرب متأسفانه نگاه دوگانه به حقوق بشر داشته است.
امیرشاهی بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران حاضر به دیدن کشته شدن مردم نیستیم ولی برای ما سخت است که ببینیم کشوری مثل آمریکا که مدعی حقوق بشر است با نگاه دوگانه با مؤلفه‌های بشری برخورد می‌کنند و در حمله روسیه با اوکراین نیز اینگونه رفتار شده است.
وی افزود: رشادت‌ها و جان فشانی‌های مردم فلسطین در مسجد الاقصی یک معنای دیگری دارد و مردم فلسطین تصمیم گرفتند که رو در رو با رژیم صهیونیستی بجنگدند و اسرائیلی‌ها مردم فلسطین را رو در رو به شهادت می‌رسانند و متأسفانه کشور‌های عربی منطقه به ارمان‌های فلسطین و جهان اسلام پشت کردند و به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس هستند.
این مقام مسئول بیان کرد: برای مردم جهان اسلام ننگ است که این کشور‌ها با رژیمی که سرزمین اسلامی را غصب کرده و مردم آن را به شهادت می‌رسانند به دنبال عادی‌سازی روابط هستند و در هر صورت امسال وظایف ما در برابر روز قدس بیشتر می‌شود.
امیرشاهی بیان کرد: نه تنها برای دفاع از آرمان‌های فلسطین بلکه برای امنیت جهان و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران که به عنوان‌ام القرای جهان اسلام به شمار می‌رود و اتفاقاتی که در نوار غزه و مسجد الاقصی پیش می‌آید در روز قدس به میدان بیایم.
وی افزود: اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با مسأله فلسطین گره خورده و مردم ما با حضور باشکوه خود در روز قدس به این آرمان‌ها کمک کنند.
این مقام مسئول به گسل‌های نابودی رژیم صهوینیستی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری برخاسته از الهامات آسمانی قرآن است که فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید، امروز شاهد آن هستیم مردمان مظلوم فلسطین کسی را جز خدا ندارند و مقام معظم رهبری به تاسی از قرآن این سخن را گفتند و برای رسیدن به این هدف باید‌اندیشه کنیم و همه کشور‌های اسلامی دست به دست هم بدهند و در این مسیر گام بردارند.
انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.