1399-07-14 15:03
330
0
70784
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان؛

دغدغه اصلی دانشگاه های شمال کشور مهارت محوری در عرصه کشاورزی باشد/ تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 17 مهرماه

دهقانی گفت: با توجه به این ظرفیت ها به نظر بنده دغدغه های دانشگاه های شمال کشور باید کشاورزی و مهارت محوری در حوزه کشاورزی و گردشگری در حوزه های مختلف روستایی و شهری باشد.

به گزارش گلستان ما، امیر احمد دهقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال های گذشته توانسته به جایگاه های خوب علمی دست پیدا کند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه فعالیت های این دانشگاه در 2 گروه نظری و خبره صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: در سال جدید توانستیم 22 کد رشته جدید را به گلستان اضافه کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن بیش از 82 درصد دانشگاه های علمی کاربردی گلستان در سطح دو، افزود: با توجه به بخش نامه جدید مبنی بر تعطیلی مراکز علمی کاربردی دولتی آمادگی این را داریم دوره های کوتاه مدت خود را به بخش های خصوصی قوی واگذار کنیم.

دهقانی با اشاره به اینکه مهارت محوری در حوزه های کشاورزی، گردشگری و فرهنگ و هنر در گلستان برای ما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: به دلیل جغرافیا و ظرفیت های بالایی که استان های شمالی کشور دارند ما در منطقه 2 کشور قرار گرفته ایم و دبیرخانه این منطقه نیز در گلستان قرار دارد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان ابراز کرد: با توجه به این ظرفیت ها به نظر بنده دغدغه های دانشگاه های شمال کشور باید کشاورزی و مهارت محوری در حوزه کشاورزی و گردشگری در حوزه های مختلف روستایی و شهری باشد.
وی ادامه داد: امسال نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش ثبت نام داشته ایم که با این وجود ثبت نام های خود را تا 17 مهرماه تمدید کرده ایم.

دهقانی با بیان اینکه یکی از مرکز های دانشگاه علمی کاربردی مورد تقدیر کشوری قرار گرفت، گفت: کلاس های عملی خود را با درخواست دانشجویان و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می کنیم.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.