1400-09-01 13:43
375
0
77164
بسیج مردم-15/ انبارکی:

ثمره نهضت مومنانه هم‌افزایی در لایه‌های مختلف اجتماعی/ بسیج پایان کار ندارد

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور با اشاره به اینکه امروز در روزشمار بسیج «عدالت و مبارزه با فساد» است، گفت: آزادسازی زندانیان معسر و پرداختن به ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب از تکالیف مهمی است که ماحصل آن نفع اجتماعی است.

به گزارش گلستان ما، سهراب انبارکی امروز در ویدئوکنفرانس سراسری رزمایش نهضت مومنانه که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: رزمایش مومنانه از سال قبل کلید خورد ثمره این نهضت مومنانه هم‌افزایی در لایه‌های مختلف اجتماعی است.

وی با بیان اینکه کمک مومنانه از طریق شبکه مویرگی بسیج در لایه های مختلف انجام می شود، افزود: بسیج پایان کار ندارد و در عرصه‌های مختلف توانسته خدمات خوبی انجام دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در ویدئو کنفرانس رزمایش نهضت مومنانه با تبریک هفته بسیج گفت: امروز 2 هزار زندانی معسر آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برمی‌گردند.

سیدمحمد حسینی با بیان اینکه مساعدت و مشارکت در کار نیک رضایت خداوند را در پی دارد، افزود: آزادی زندانیان معسر باعث جلوگیری از بزهکاری و آسیبهای اجتماعی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسلمان نمی‌تواند نسبت به دیگران بی تفاوت باشد، گفت: مردم نسبت به یکدیگر مسئولیت اجتماعی دارند کسانی که به افراد نیازمند کمک و از آنها دستگیری می کنند مشمول رحمت الهی می شوند.

حسینی ترویج روحیه همدلی در جامعه را مهم خواند و افزود: باید به فکر انسان های گرفتار باشیم ، بسیج نشان داده که در همه عرصه ها پیشگام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.