1400-12-24 13:34
610
0
79153
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

توسعه بخش کشاورزی به ۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ دفاع معاون استاندار از رئیس سابق جهاد کشاورزی گلستان

دهنوی گفت: توسعه بخش کشاورزی به ۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن برعهده دولت است.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد دهنوی ظهر امروز در آیین معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی مراسم تودیع و معارفه نداریم و مهاجر یکی از فرمانده هان در میدان کشاورزی و خدمت به کشاورزان گلستان بود.

معاون اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: برزعلی را انسانی مسلط به بخش کشاورزی می دانم و مشورت های زیادی در این زمینه برای انصاب وی انجام شد.

دهنوی خاطرنشان کرد: برخلاف میل باطنی نسبت به تغییر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تصمیم گرفتیم و آقای برزعلی نقشه راه  خوبی برای خانواده کشاورزی دارند.

وی گفت: کشاورزان روحیه مهاجر و توان پاسخگویی وی را با برزعلی مقایسه خواهند کرد و باید برنامه ریزی صورت بگیرد  که میزان تولیدات استان از ۴.۷ میلیون تن به هفت میلیون تن برسد.


این مقام مسئول بابیان اینکه در مسیر توسعه و پیشرفت باید به عدالت و مردمی کردن امورات توجه شود، افزود: اولویت شما در جهاد کشاورزی مسئله بهره وری است.

معاون اقتصادی استاندار گلستان تاکید کرد: مهمترین مسیر گلستان برای پشرفت و عدالت از مسیر  بخش کشاورزی عبور می کند و ما برای جهش آمدیم و باید تلاش کنیم که از وضعیت حال خارج شویم و نباید برای این کار مسیر گذشته را پیش بگیریم.
دهنوی بیان کرد: مهاجر را یک انسان انقلابی می دانم و یک عده نسبت به وی بی انصافی نکنند، در انتصاب برزعلی نیز حواشی در فضای مجازی به وجود آمد و نباید دایره جریان انقلابی را کوچک کرد.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.