1399-07-20 21:05
433
0
70913
رتبه دوم کنکور سراسری فنی و حرفه ای:

توجه به رشته های فنی و حرفه ای بیشتر شود/ کلاس های فوق العاده تنها عامل موفقیت در کنکور نیست

ربیع نژاد خواستار توجه بیشتر مسئولان به رشته های فنی و حرفه ای شد و گفت: دانش آموزان با استعداد زیادی در رشته های فنی و حرفه ای تحصیل می کنند.

عیسی ربیع نژاددر گفت و گو با پایگاه خبری گلستان ما، گفت: در هنرستان نمونه «سرداران شهید» محمدآباد گرگان تحصیل کردم و تقریباً از آذرماه خود را برای کنکور سراسری فنی و حرفه ای آماده کردم و در آن زمان دو ساعت مطالعه در روز داشتم.

رتبه دوم کنکور سراسری فنی و حرفه ای ادامه داد: به منظور آشنایی با روش های تست زنی و برنامه ریزی برای کنکور از کلاس های کانون قلم چی استفاده کردم و با تسلط به روش های تست زنی توانستم در کنکور نتیجه خوبی را کسب کنم.

ربیع نژاد در خصوص موفقیت خود در کنکور گفت: انسان برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشته باشد و بداند که می خواهد چه کاری انجام دهد و از سویی دیگر برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی کند.

وی افزود: همیشه در مسیر انجام یک کار مشکلات به سراغ انسان می آید و باید در برابر این مشکلات بردبار باشیم و تسلیم نشویم و نسبت به هدفی که برای خود ترسیم کردیم تعهد داشته باشیم.

رتبه دوم کنکور سراسری فنی و حرفه ای بیان کرد: اصولاً رشته های شاخه فنی و حرفه ای مورد کم توجهی قرار می گیرد و خانواده ها بنا به دلایل مختلف تمایل دارند که فرزندانشان در رشته های مثل تجربی تحصیل کنند و به آن اهمیت بیشتری می دهند و اعتقاد دارم که باید استعداد دانش آموزان نیز در تحصیل در نظر گرفته شود.

ربیع نژاد بیان کرد: موفقیت در کنکور سراسری از نگاه من تنها به کلاس های کنکور خلاصه نمی شود و با توجه به شیوع کرونا امسال در ایامی از سال از کلاس های درسی بی بهره بودم و به نظر من موفقیت در کنکور به خود دانش آموز بستگی دارد و باید در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: امیدواریم آموزش و پرورش و مسئولان به حوزه مکانیک توجه بیشتری داشته باشد و دانش آموزان با استعدادی در این رشته وجود دارد که اگر مورد حمایت قرار بگیرند قطعاً باعث پیشرفت صنعت خودروسازی و بهبود تولیدات خودروهای داخلی خواهند شد.

رتبه دوم کنکور سراسری فنی و حرفه ای  با بیان اینکه در حال حاضر برای تحصیل در  دانشگاه برنامه ریزی می کنم، گفت: از حمایت خانواده ام تشکر می کنم، آنها سختی زیادی را متحمل شدند و با من همراهی زیادی داشتند، امسال با شرایط کرونا مجبور بودم بیشتر وقت خود را برای مطالعه در خانه سپری کنم و خانواده برای آرامش من در منزل از هیچ کوششی دریغ نکردند.

ربیع نژاد افزود: همچنین از معلم خوبم آقای کاویانی که پاسخگوی سوالات من بود تشکر می کنم، پاسخ نامه سوالات کنکور فنی و حرفه ای از سوی سازمان سنجش منتشر نشده بود و آقای کاویانی برای پاسخ به سوالات من وقت زیادی گذاشتند و هچنین از دیگر دوستان و اطرافیانی که در این مسیر مرا حمایت کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.