1400-08-16 21:08
440
0
76919
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد:

تهیه مستند قدمگاه به روایت آیت‌الله علوی گرگانی

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان از تهیه مستندی پیرامون قدمگاه به روایت آیت‌الله علوی گرگانی خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدجواد محمدزاده عصر امروز در میزگرد تخصصی ابعاد تاریخی، فرهنگی، اجتماعی ورود امام حسن عسکری (ع) و هفته فرهنگی گرگان اظهار کرد: دوم ربیع‌الثانی سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان بعنوان هفته‌ فرهنگی گرگان نامگذاری شده است، شهر گرگان از 17 الی 23 آبان مهیای برنامه‌های متنوع است.

وی افزود: شهر دارالمؤمنین گرگان در میان 30 شهر بزرگ کشور از نظر جمعیتی، موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های عالمان برجسته و فرهیختگان بزرگ قرار دارد.

محمدزاده با اشاره به اینکه 21 آبان برنامه متمرکزی در مصلی وحدت گرگان برنامه‌ریزی‌ شده است، تصریح کرد: در این روز قرار است قدمگاه و مسجد امام حسن عسکری (ع) گل‌باران ‌شود، همچنین مستندی از سخنرانی آیت الله علوی گرگانی تهیه شده و قرار است از صدا و سیمای استان پخش شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در خصوص دیگر برنامه‌های فرهنگی روز گرگان افزود: 12 ایستگاه صلواتی در 12 نقطه مرکزی شهر، شب‌شعر، دیدار با خانواده 94 شهید در محلات مختلف گرگان، قرائت 94 بار دعای ندبه و برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی است که در هفته‌ فرهنگی گرگان به اجرا درمی‌آید.

محمدزاده؛ نقش رسانه‌ها را در معرفی این روز بزرگ و باعظمت مهم خواند و گفت: کار فرهنگی با هنر رسانه بهتر ترویج می‌شود در غیر این‌صورت ابتر خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.