1400-09-03 10:46
335
0
77205
فرمانده سپاه گرگان:

بسیج در خدمت به مردم همیشه آماده جانفشانی است

فرمانده سپاه گرگان؛ نمایش اقتدار بسیجیان را بخش کوچکی از سیل خروشان گردان های بسیج گرگان برشمرد و گفت: در سالروز تشکیل بسیج اقتدار بسیجیان را به نمایش گذاشتیم تا اعلام کنیم بسیج در خدمت به مردم همیشه آماده جانفشانی است.

به گزارش گلستان ما، وحید فخرالدین صبح امروز در نمایش اقتدار بسیجیان دارالمومنین گرگان و قدمگاه امام حسن عسکری (ع) که در حسینیه عاشقان ثارلله سپاه گرگان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد:برنامه های هفته بسیج با شعار محوری بسیج پاره تن ملت است آغاز شده و برنامه‌های متنوع فرهنگی، محرومیت زدایی، اقتصادی، عمرانی و ... در دستورکار بسیج است.

وی با اشاره به دو ویژگی معنویت و بصیرت بسیج تصریح کرد: بسیجیان با معنویت، ایمان، ولایتمداری و به عنوان جوان مومن انقلابی در همه عرصه‌ها آماده تحقق تمدن اسلامی و سربازی در رکاب ولی عصر (عج) هستند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به سه رسالت مهم بسیج بیان کرد: همیشه و در همه عرصه‌ها حضور داشتن جزو تکالیف بسیج است، برای بسیج کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است و با کوشش و تلاش در راه ولایت و آرمان های امام و شهیدان آماده است.

فخرالدین؛ خدمت بی منت به مردم را از شاخصه های مهم بسیج برشمرد و گفت: بسیج همواره و در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم آماده بوده و است و در این راستا از هیچ تلاشی مضایقه نکرده است.

وی نمایش اقتدار بسیجیان را بخش کوچکی از سیل خروشان گردان های بسیج گرگان برشمرد و ابراز کرد: در سالروز تشکیل بسیج اقتدار بسیجیان را به نمایش گذاشتیم تا اعلام کنیم بسیج در خدمت به مردم همیشه آماده جانفشانی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.