1400-09-24 12:59
501
0
77551

بانوان و معلمان نوک پیکان جنگ فرهنگی هستند

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور با اشاره به اهمیت تقشبانوان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گفت: بانوان و معلمان نوک پیکان جنگ فرهنگی هستند.

به گزارش گلستان ما، فاطمه واعظ جوادی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش ملی نقش بانوان در ابعاد تمدن نوین اسلامی با رویکرد الگوی سوم در گرگان اظهار کرد: جریان حق و باطل همیشه در عالم وجود داشته است جریان حق می‌گوید ما از خدا هستیم و به سوی خدا بازمی‌گردیم و این از ابتدای عالم وجود داشته است.

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور افزود: در زمان خودمان هم اگر بخواهیم این دو جریان حق و باطل را تعریف کنیم باید گفت تسلط کشورهای استکبار  بر کشورهای دیگر نمونه بارز آن است که کشورهای استکباری قبلاً مستعمره‌ی خود را با تعیین فرماندار بر ایالتی نشان می‌دادند اما امروز در قالب سازمان ملل و کنوانسیون های مربوطه که مصوبات خود را بر کشورهای دیگر القا می‌کنند این موضوع را پیگیری می‌کنند.
واعظ جوادی بیان کرد: استکبار با دو محور توانمندی زنان و حفظ محیط‌زیست این اهداف  را دنبال می‌کند.

وی گفت: در یکی از بندهای دکترین آمریکا  امده است  که کشورهای بزرگتر را به کشورهای کوچک‌تر تبدیل بکنیم تا بر آن‌ها بتوانیم مسلط باشیم وقتی کشور را تکه‌تکه کردند می‌توانند بر آن مسلط شوند.

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور ادامه داد: در مرحله بعد توانمندی زنان و محیط زیست را دنبال کردند یکی از اهداف آن‌ها این بود زنان را شبیه مردان کنند.

البته اسلام به توانمندی زنان باور دارد یعنی ما می‌توانیم به همان توانمندی‌های مردان هم برسیم اما باید ببینیم آیا هدف از خلقت زن این بوده‌است.

واعظ جوادی با بیان اینکه فرهنگ بیگانه هیچ‌وقت از چهره‌های موفق زن مصاحبه نمی‌گیرند و آن‌ها را به‌عنوان الگو معرفی نمی‌کنند، اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند زن را در خارج از خانواده توانمند نشان بدهند ولی اسلام زن را در خانواده و در کنار مرد و فرزندان می‌پسندد.

وی گفت: اسلام می‌گوید حیات طیبه زمانی شکل می‌گیرد که زن در کنار مرد به آرامش برسد و به او آرامش دهد و مرد مسئولیت و امنیت او را داشته باشد و تربیت فرزندان خود را به‌عهده بگیرد.

رئیس شورای راهبردی زن و خانواده بسیج اساتید کشور گفت: استکبار می‌خواست در سال ۲۰۱۵ به اهداف خود برسد اما امثال زنان موفق جامعه مسلمان خار چشم آن‌ها شدند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسند ازاین‌رو از طریق آموزش این اهداف را دنبال کردند.

واعظ جوادی با بیان اینکه اکنون معلمان و مادران ما در نوک پیکان این جنگ نرم هستند، گفت: عده ای با سند ۲۰۳۰ می‌خواستند از طریق آموزش به این اهداف برسند و دشمن می‌داند که تنها با جنگ شناختی می‌تواند به این هدف برسد لذا حواس‌ها را پرت می‌کند و آنچه که می‌خواهد به زنان، جوانان و جامعه القا می‌کند.

 وی بیان کرد: در نزد خداوند زن و مرد نداریم هر کسی اگر عمل صالح انجام دهند هر دو به حیات طیبه دست پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.