1401-02-10 21:56
381
0
79805
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا

اگر کارگران نباشند همواره به انحطاط کشیده خواهیم شد

حجت الاسلام ایمانی گفت: مدیران وظایف سنگینی دارند همه باید وظیفه خود را انجام دهیم تا مدیون خون شهدا نباشیم این تلاش همواره در جامعه کارگری جاری است و ما وظیفه داریم حق آن ها را در زمینه مادی عمل کنیم تا از حقوق مکفی برخوردار شوند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام ایمانی عصر امروز در پانزدهمین یادواره شهدای کارگر گلستان اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می خورند شاهد بر همه اعمال ما حاضر و ناظر در جامعه بشری هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: وظایف همه ما تلاش و جدیت در جهت رفع مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است در این راستا نیز خداوند دستورالعملی دارد که برای تامین زندگی و بالا بردن سطح اقتصادی کشورمان باید تلاش و فعالیت کنیم به همین جهت کارگران صاحب قرب هستند.

وی با اشاره به اینکه کارگران در عرصه های مختلف به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند، افزود: با ادعا و حرف و شعار کار درست نمی شود بلکه همه باید تلاش کنیم کارگران و همه کسانی که ماموریت هایی بر عهده گرفته اند به نوعی باید در این عرصه سیاسی و اجتماعی تلاش کنند تا وظایف خود را انجام دهند.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: مدیران وظایف سنگینی دارند همه باید وظیفه خود را انجام دهیم تا مدیون خون شهدا نباشیم این تلاش همواره در جامعه کارگری جاری است و ما وظیفه داریم حق آن ها را در زمینه مادی عمل کنیم تا از حقوق مکفی برخوردار شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: اگر کارگران نباشند همواره به انحطاط کشیده خواهیم شد، کارگران یک مقام والایی دارند که پیامبر اسلام دست کارگر را بوسه می زند و بر آن افتخار می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.