1400-07-17 08:19
645
0
76421
فرمانده انتظامی استان گلستان:

امنیت کشور مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است

فاضل دادگر با بیان اینکه امنیت کشور مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی نیز با مولفه امنیت و اقتدار و مهربانی روز به روز در حال پیشرفت است.

به گزارش گلستان ما، محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: هفته ناجا با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار آغاز می شود و در این هفته برنامه های متنوعی را در نظر داریم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در هندسه امنیت کشور در کنار بسیج قهرمان و دیگر نیروهای مسلح سرباز کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح باشیم، قطعا قلعه مستحکم امنیت در کشور افتخار همه ما به شمار می رود.

فاضل دادگر تاکید کرد: اقتدار و امنیت در کشور براساس تاکیدات مقام معظم رهبری پا برجا است و نیروی انتظامی نیز با مولفه امنیت و اقتدار و مهربانی روز به روز در حال پیشرفت است.

وی گفت: از همراهی شورای تامین به ویژه استاندار گلستان قدردانی می کنم و امنیت مطلوبی در کشور حکم فرما است و این به واسطه رشادت همکاران نیروی انتظامی و مرزبانی است.

این مقام مسئول بابیان اینکه این امنیت به واسطه مجاهدت های شبانه روزی شکل گرفته است، افزود: همکاران ما شبانه و روز برای ایجاد امنیت تلاش می کنند و در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد.

فاضل دادگر ابراز داشت: دستاوردهای خوبی در طول یک ساله گذشته داشتیم و چه در حوزه ایمنی و چه در حوزه امنیت از مرزها تا جاده ها و معابر شهری همکاران پرتلاش ما خوشی خود را فدای امنیت و آرامش مردم کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.