1402-01-10 14:22
420
0
84270
فرمانده سپاه نینوا:

استفاده از ماه مبارک رمضان منجر به ارتقا تقوا می شود

فرمانده سپاه نینوا گفت: استفاده از ماه مبارک رمضان اگر با رویکردی هدفمند و به قصد قرب الهی صورت بگیرد منجر به ارتقا تقوا در دل مومن می شود و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی محصول عمده‌ی ماه مبارک رمضان تقوا است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار ملک شاهکوهی در محفل انس و مودت پاسداران گلستانی مقیم تهران، گفت: استفاده از ماه مبارک رمضان اگر با رویکردی هدفمند و به قصد قرب الهی صورت بگیرد منجر به ارتقا تقوا در دل مومن می شود و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی محصول عمده‌ی ماه مبارک رمضان تقوا است.

وی افزود: هدف از این گردهمایی ایجاد یک وحدت ، همدلی و یکپارچگی بین پاسداران گلستانی مقیم تهران است و بنده به عنوان برادر ، از شما میخواهم قدر استان گلستان را هرجا و در هر مسئولیتی که قرار دارید بدانید و نسبت به این استان تعصب داشته باشید.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: برکسی پوشیده نیست که چه در بُعد درونی و چه در بُعد بیرونی استان گلستان دچار عقب ماندگی های اساسی در حوزه زیرساخت ، تجهیزات و امکانات است و اگر همه شما در مرکز حاکمیت باهم یکدل باشید می توانید نتایج خوبی برای این استان که نگارستان ایران اسلامی است رقم بزنید.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.