1399-07-17 08:28
546
0
70853
در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛

از تصمیم گیری ایجادمنطقه آزاد اینچه برون به دست مجمع تشخیص مصلحت نظام تا روند کُند پرداخت تسهیلات کرونایی

از تصمیم‌گیری سرنوشت منطقه آزاد اینچه برون به دست مجمع تشخیص مصلحت نظام، قربانی شدن پرندگان مهاجر خلیج گرگان،آزادی محکوم به قصاص، روند کُند پرداخت تسهیلات کرونایی از مهمترین اخبار چهارشنبه شانزدهم مهرماه در گلستان بود.

به گزارش گلستان ما؛ پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید

***مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان از آغاز توزیع الکترونیکی، نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع خانگی در استان خبر داد.

*** سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از پرداخت ۱۰۰ درصد مطالبات گندمکاران و کلزاکاران گلستانی خبرداد.

***وجود خط ریلی سراسری و امکان اتصال آن به روسیه و چین در منطقه اوراسیا و دسترسی به مرز جاده‌ای و دریایی، منطقه آزاد اینچه برون را نسبت به سایر مناطق آزاد در کشور متمایز می‌کند و حالا قرار است مجمع تشخیص مصلحت درباره آن تصمیم‌گیری کند.

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال از منازل عرض ارادت به امام حسین(ع) صورت می گیرد و مردم باید حداکثر همکاری را با علوم پزشکی داشته باشند.

*** معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شمار افزایش مبتلایان به کرونا در استان خبرداد.

*** دولت برای کمک به کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا در استان گلستان ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داد که تا کنون ۷۳.۵ میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده است.

***ا استاندار گلستان گفت: با توجه به دسترسی آسان این استان به کشورهای آسیای میانه و همچنین اتصال ایران به اوراسیا، منطقه آزاد تجاری می‌تواند ظرفیت بزرگی برای توسعه تجارت خارجی باشد.

***رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: اولیای دم در گنبدکاووس به‌حرمت اربعین از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

*** فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان گفت: مساحت آتش‌سوزی در جنگل‌های طبیعی استان در شش ماهه امسال ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

***معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی عصر امروز با استاندار گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد. حق شناس بر ورود جهاد دانشگاهی به کشت گلخانه‌ای در گلستان تاکید کرد.

***مدیرکل دامپزشکی استان گلستان گفت: با توجه به تغییر اکوسیستم خلیج گرگان و کاهش آب خلیج، احتمال می‌دهیم که امسال هم تلفات پرندگان مهاجر آبزی را در خلیج گرگان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.