1402-06-22 16:30
1233
0
86441
 مدیر جهاد کشاورزی کلاله خبر داد:

 آغاز فاز اول حدنگاری اراضی کشاورزی کلاله

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله از آغاز فاز اول سامانه هوشمند مدیریت و نظارت بر حدنگاری اراضی کشاورزی «سحاک» در شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش گلستان ما، رحیم دانشور در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: جهاد کشاورزی شهرستان کلاله بر اساس تکالیف مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تسهیل صدور اسناد کشاورزی و برگزاری جلسات باهدف تسهیل صدور اسناد کشاورزی اقدامات لازم را همگام با فاز اول سامانه هوشمند مدیریت و نظارت بر حدنگاری اراضی کشاورزی «سحاک» در شهرستان کلاله به مرحله اجرا رسانده است.

 وی ادامه داد: حدنگاری و سنددار شدن اراضی زراعی با جدیت انجام و پیگیری می‌شود و تاکنون ملاقات‌ها و جلسات متعدد و گسترده نیز صورت‌گرفته و ۱۶۰ پرونده در فاز اول سامانه هوشمندسازی اراضی کشاورزی قرار گرفته است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله اظهار داشت: با توجه به تصمیمات گرفته شده و همچنین با مراجعه و پیگیری کشاورزان، در ماه‌های آتی، این روند سرعت بیشتری خواهد گرفت.

 وی در پایان گفت: رصد و پایش هوشمند قراردادهای حدنگاری اراضی کشاورزی، جمع‌آوری نقشه‌ها و داده‌های تولید شده توسط شرکت‌های مشاور، همسان‌سازی و یکپارچه‌سازی داده‌های تولیدی، کنترل‌های هندسی و توصیفی هوشمند با تمامی لایه‌های ثبتی تعریف شده، استفاده از تصاویر هوایی و ماهواره‌ای جهت گویاسازی نقشه‌ها و سهولت تصمیم‌گیری و بررسی پرونده‌ها با استفاده از ابزارهای کنترلی و مکان محور، ارجاع سیستمی پرونده‌ها بین شرکت‌های مشاور، واحدهای ثبتی و جهاد کشاورزی و ارسال درخواست‌های صدور سند به سامانه‌های جامع املاک و قانون تعیین تکلیف، از ویژگی‌ها و مزایای این سامانه جدید ثبتی است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.